Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97590
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Технологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеності |
Authors |
Бистро, Т.В.
|
ORCID | |
Keywords |
життєстійкість толерантність до невизначеності професійна діяльність вчителів емоційна саморегуляція тренінг когнітивно-поведенковий підхід професійний стрес адаптація особистісний розвиток resilience tolerance to uncertainty professional activity of teachers emotional self-regulation training cognitive-behavioral approach professional stress adaptation personal development |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97590 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бистро Т. В. Технологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 97 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота здобувача магістерського рівня вищої освіти
присвячена дослідженню технології розвитку життєстійкості вчителів через
підвищення толерантності до невизначеності.
У роботі визначено підходи до розуміння життєстійкості,
проаналізовано її структурні компоненти та вплив толерантності до
невизначеності на розвиток цієї якості у педагогів. Досліджено психологічні
особливості професійної діяльності вчителів, а також чинників, які сприяють
підвищенню життєстійкості в умовах професійної невизначеності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bystro_mag_rob.pdf | 3.77 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.