Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97590
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеності
Authors Бистро, Т.В.
ORCID
Keywords життєстійкість
толерантність до невизначеності
професійна діяльність вчителів
емоційна саморегуляція
тренінг
когнітивно-поведенковий підхід
професійний стрес
адаптація
особистісний розвиток
resilience
tolerance to uncertainty
professional activity of teachers
emotional self-regulation
training
cognitive-behavioral approach
professional stress
adaptation
personal development
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97590
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бистро Т. В. Технологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 97 с.
Abstract Кваліфікаційна робота здобувача магістерського рівня вищої освіти присвячена дослідженню технології розвитку життєстійкості вчителів через підвищення толерантності до невизначеності. У роботі визначено підходи до розуміння життєстійкості, проаналізовано її структурні компоненти та вплив толерантності до невизначеності на розвиток цієї якості у педагогів. Досліджено психологічні особливості професійної діяльності вчителів, а також чинників, які сприяють підвищенню життєстійкості в умовах професійної невизначеності.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Bystro_mag_rob.pdf 3.77 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.