Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97595
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення комунікаційно-збутової політики підприємства на основі використання інноваційних маркетингових технологій
Authors Пузань, В.Є.
ORCID
Keywords комунікаційно-збутова політика
communication and sales policy
інноваційні маркетингові технології
innovative marketing technologies
цифрові інструменти
digital tools
crm-системи
crm systems
маркетингова аналітика
marketing analytics
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97595
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Пузань В. Є. Удосконалення комунікаційно-збутової політики підприємства на основі використання інноваційних маркетингових технологій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 86 с.
Abstract У роботі розглядається актуальна проблема вдосконалення комунікаційно-збутової політики підприємства із застосуванням інноваційних маркетингових технологій. Основна увага приділяється оптимізації процесів взаємодії з клієнтами та підвищенню ефективності збуту в контексті цифровізації. Мета дослідження – розробка пропозицій щодо вдосконалення комунікаційно-збутової політики компанії "Polysan" для забезпечення її конкурентоспроможності. Об’єкт дослідження – комунікаційні та збутові процеси між підприємством і споживачами. Предмет дослідження – інструменти й технології вдосконалення комунікаційно-збутової політики. Наукова новизна роботи полягає у розробці практичних рекомендацій з адаптації інноваційних маркетингових технологій до специфіки українського ринку лакофарбових матеріалів. У роботі застосовано методи аналізу й синтезу, порівняльний аналіз, прогнозування, що дозволило оцінити стан комунікаційної політики компанії та запропонувати ефективні шляхи її вдосконалення. Практичне значення дослідження полягає у можливості впровадження запропонованих рекомендацій на підприємстві "Polysan", що підтверджується актами впровадження. Використання цифрових технологій, таких як CRM-системи та аналітичні платформи, дозволяє підвищити залученість клієнтів і збільшити продажі. Робота виконана за рахунок бюджетних коштів МОН України, наданих на виконання науково-дослідної теми «Когнітивна модель комерціалізації інновацій в умовах Індустрії 4.0: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації» (№ ДР 0122U000780).
The work deals with the actual problem of improving the communication and sales policy of the enterprise with the use of innovative marketing technologies. The focus is on optimising customer interaction processes and increasing sales efficiency in the context of digitalisation. The purpose of the study is to develop proposals for improving the communication and sales policy of Polysan to ensure its competitiveness. The object of research is communication and sales processes between the company and consumers. The subject of research is tools and technologies for improving communication and sales policy. The scientific novelty of the work is the development of practical recommendations for the adaptation of innovative marketing technologies to the specifics of the Ukrainian market of paints and varnishes. The study used methods of analysis and synthesis, comparative analysis, and forecasting, which allowed to assess the state of the company's communication policy and propose effective ways to improve it. The practical significance of the study lies in the possibility of implementing the proposed recommendations at Polysan, which is confirmed by the acts of implementation. The use of digital technologies, such as CRM systems and analytical platforms, can increase customer engagement and sales. The work was carried out at the expense of the budget funds of the Ministry of Education and Science of Ukraine, provided for the implementation of the research topic "Cognitive model of commercialization of innovations in the conditions of Industry 4.0: protection of intellectual capital, marketing and communications" (№ 0122U000780)
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Puzan_mag_rob.pdf 1.49 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.