Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97717
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Транспарентність у корпоративному фінансовому управлінні та її вплив на вартість бізнесу в глобальному економічному середовищі
Authors Чухно, Р.Ю.
ORCID
Keywords транспарентність
transparency
вартість бізнесу
business value
стейкхолдери
stakeholders
глобальне економічне середовище
global economic environment
ціна акцій
share price
цифрові технології
digital technologies
корпоративний фінансовий менеджмент
corporate financial management
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97717
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Чухно Р. Ю. Транспарентність у корпоративному фінансовому управлінні та її вплив на вартість бізнесу в глобальному економічному середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 072 - фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок / наук. кер. Л. С. Захаркіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 74 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню впливу транспарентності корпоративного фінансового управління на вартість бізнесу в умовах глобального економічного середовища. Актуальність теми зумовлена необхідністю забезпечення прозорості фінансових процесів для підвищення конкурентоспроможності компаній та залучення інвестицій. У дослідженні проаналізовано основні аспекти транспарентності, запропоновано модель її оцінки, а також визначено чинники, що впливають на взаємозв'язок між прозорістю управління та фінансовими показниками компаній. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості впровадження методичних підходів до оцінювання транспарентності у діяльності компаній для підвищення їхньої ринкової вартості та стабільності.
The qualification thesis is dedicated to studying the impact of transparency in corporate financial management on business value in the global economic environment. The topic's relevance is driven by the necessity to ensure financial process transparency to enhance companies' competitiveness and attract investments. The research analyzes key aspects of transparency, proposes a model for its assessment, and identifies factors influencing the relationship between management transparency and companies' financial performance indicators. The practical significance of the results lies in the possibility of implementing methodological approaches for evaluating transparency in companies' activities to increase their market value and stability.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Chukhno_mag_rob.pdf 2.39 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.