Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97758
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль гейміфікації у підвищенні ефективності управління проєктами |
Authors |
Дзернюк, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
біхевіористика behaviorism гейміфікація gamification ігрові методики game techniques інноваційність innovativeness менеджмент management мотивація motivation підкріплення reinforcement поведінкові стратегії behavioral strategies стимули incentives управління проєктами project management |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97758 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дзернюк А. С. Роль гейміфікації у підвищенні ефективності управління проєктами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Ю. А. Матвєєва. Суми : Сумський державний університет, 2024. 46 с. |
Abstract |
Постійний розвиток технологій, збільшення розмірів компаній та складності проєктів ставлять перед сферою управління нові виклики, вирішити які можуть тільки нові інноваційні інструменти. Гейміфікація є одним з таких елементів, який має позитивний досвід впровадження у великих корпораціях, таких як Microsoft. У роботі був здійснений детальний аналіз гейміфікації, її взаємозвʼязку з біхевіористичними методиками, а також їх впливу на ефективність управління проєктами за досвідом компанії Microsoft.
За допомогою таких методів дослідження, як огляд літератури, аналіз якісних і кількісних показників ефективності, вивчення практичного досвіду компанії Microsoft, були інтегровані моделі біхевіористики у моделі гейміфікації в управлінні проєктами, а також обґрунтовано необхідність впровадження гейміфікації на економічному на соціальному рівнях. Був здійснений комплексний аналіз принципів гейміфікації, її недоліків та переваг і на їх основі створений алгоритм запровадження гейміфікаційних практик для вітчизняних компаній. Спираючись на результати дослідження, були зроблені висновки, що збалансоване впровадження гейміфікації, з обовʼязковою адаптацією до специфіки компанії, підвищує мотивацію, продуктивність та залученість команди, оптимізує витрати та збільшує доходи. Отримані результати можуть бути використані компаніями задля покращення ефективності робочого процесу та результатів діяльності через впровадження гейміфікації. The constant development of technologies, the increase in the size of companies and the complexity of projects pose new challenges to the field of management, which can only be solved by new innovative tools. Gamification is one such element that has a positive track record of implementation in large corporations such as Microsoft. This study provides a detailed analysis of gamification, its connection to behavioral methodologies, and their impact on project management efficiency based on Microsoft’s experience. Using research methods such as literature review, analysis of qualitative and quantitative performance indicators, and the study of Microsoft’s practical experience, behavioral models were integrated into gamification models in project management, and the necessity of implementing gamification at the economic and social levels was substantiated. A comprehensive analysis of the principles of gamification, its advantages and disadvantages, was conducted, and based on this, an algorithm for implementing gamification practices for domestic companies was created. Based on the research findings, it was concluded that a balanced implementation of gamification, with mandatory adaptation to the company’s specifics, increases motivation, productivity, and team engagement, optimizes costs, and boosts revenues. The results obtained can be used by companies to improve work processes and performance outcomes through the implementation of gamification. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dzerniuk_mag_rob.pdf | 596.88 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.