Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97766
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інновації в маркетингу |
Other Titles |
Innovations in marketing |
Authors |
Шевченко, К.В.
Saher, Liudmyla Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
інновації маркетинг бренд цифровізація бізнесу innovation marketing brand business digitalization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97766 |
Publisher | Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
License | In Copyright |
Citation | Шевченко К. В., Сагер Л. Ю. Інновації в маркетингу // Маркетингова освіта в Україні : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 жовтня 2021 р. Київ : Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021. C. 444-445. |
Abstract |
Основна роль інновацій в маркетингу - дослідження нових ринків, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення продажів і прибутковості бізнесу. В період цифрової та висококонкурентної ери, є необхідним пошук та генерування інновацій, які зможуть поліпшити продажі компаній, підвищити впізнаваність бренду та позитивно вплинути на споживачів. Всі бренди, розглянуті вище, демонструють чітку орієнтацію на клієнтів, а інноваційні маркетингові практики дозволяють їм розробляти і забезпечувати споживачів способами, які втримають покупців та підвищать імідж компанії. The main role of innovation in marketing is to explore new markets, which will ultimately lead to increased sales and profitability of the business. In the digital and highly competitive era, it is necessary to find and generate innovations that can improve companies' sales, increase brand awareness and positively influence consumers. All the brands discussed above demonstrate a clear customer focus, and innovative marketing practices allow them to develop and provide consumers with ways that will retain customers and enhance the company's image. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shevchenko_business_digitalization.pdf | 517.68 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.