Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97776
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження шляхів впровадження PR-технологій у менеджмент закладу охорони здоров'я (на прикладі ТОВ "Медсоюз") |
Authors |
Шостак, Л.О.
|
ORCID | |
Keywords |
менеджмент management заклад охорони здоровʼя healthcare facility PR-технології PR technologies PR-діяльність PR activities |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97776 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шостак Л. О. Дослідження шляхів впровадження PR-технологій у менеджмент закладу охорони здоров'я (на прикладі ТОВ "Медсоюз") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Д. О. Смоленніков. Суми : Сумський державний університет, 2024. 46 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена аналіз та пошуку оптимальних шляхів впровадження PR-технологій у менеджмент закладу охорони здоров'я (на прикладі ТОВ "Медсоюз"). Актуальність дослідження зумовлена потребою медичних закладів адаптуватися до вимог сучасного ринку та впроваджувати інноваційні підходи у сфері управління. Використання PR-інструментів є не лише засобом підвищення впізнаваності, але й потужним інструментом для вирішення кризових ситуацій, налагодження комунікацій із громадськістю та реалізації соціально важливих ініціатив. Мета роботи – розроблення теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій для впровадження PR-технологій у менеджмент медичного закладу. Об’єктом дослідження є PR-діяльність ТОВ «Медсоюз», а предметом – організаційно-економічні відносини, що виникають в процесі впровадження PR технологій у менеджмент медичного закладу. The qualification work is devoted to analysing and searching for optimal ways to implement PR technologies in managing a healthcare institution (in the example of Medsoyuz LLC). The study's relevance is due to the need for medical institutions to adapt to the requirements of the modern market and introduce innovative approaches to management. The use of PR tools is a means of increasing awareness and a powerful tool for resolving crises, establishing communications with the public and implementing socially important initiatives. The study aims to develop theoretical and methodological foundations and practical recommendations for implementing PR technologies in the management of a medical institution. The object of the study is the PR activities of Medsoyuz LLC, and the subject is the organisational and economic relations arising in implementing PR technologies in the management of a medical institution. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shostak_mag_rob.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.