Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97803
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проєкт соціальної PR-кампанії «Як повернути українців додому» |
Other Titles |
Social PR campaign project «How to return Ukrainians home» |
Authors |
Митрофанова, А.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
зв’язки connections популярність popularity реклама advertising |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97803 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Митрофанова А. Г. Проєкт соціальної PR-кампанії «Як повернути українців додому» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 55 с. |
Abstract |
Актуальність обраної теми зумовлена на теоретичні та практичні
аспекти застосування PR-кампаній для повернення громадян України з-за
кордону, особливо в умовах повномасштабного вторгнення.
Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити рекомендації для
покращення існуючих підходів, що можуть сприяти розвитку позитивного
іміджу України у глобальному контексті.
В результаті роботи було створено 3 макети, висновки щодо
ефективності застосування PR-інструментів у політичних та соціальних
зв'язках, що забезпечують повернення громадян України в умовах постійних
викликів війни. Робота має міждисциплінарний характер, поєднуючи аспекти
комунікації, управління та політичних стратегій у сфері міграції.
Кваліфікаційна робота складається із 56 сторінок, 2 додатків і 32
використаних джерел. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mitrofanova_mag_rob.pdf | 749 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.