Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97803
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проєкт соціальної PR-кампанії «Як повернути українців додому»
Other Titles Social PR campaign project «How to return Ukrainians home»
Authors Митрофанова, А.Г.
ORCID
Keywords зв’язки
connections
популярність
popularity
реклама
advertising
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97803
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Митрофанова А. Г. Проєкт соціальної PR-кампанії «Як повернути українців додому» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 55 с.
Abstract Актуальність обраної теми зумовлена на теоретичні та практичні аспекти застосування PR-кампаній для повернення громадян України з-за кордону, особливо в умовах повномасштабного вторгнення. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити рекомендації для покращення існуючих підходів, що можуть сприяти розвитку позитивного іміджу України у глобальному контексті. В результаті роботи було створено 3 макети, висновки щодо ефективності застосування PR-інструментів у політичних та соціальних зв'язках, що забезпечують повернення громадян України в умовах постійних викликів війни. Робота має міждисциплінарний характер, поєднуючи аспекти комунікації, управління та політичних стратегій у сфері міграції. Кваліфікаційна робота складається із 56 сторінок, 2 додатків і 32 використаних джерел.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Mitrofanova_mag_rob.pdf 749 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.