Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97804
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль Digital-реклами в кампанії з ребрендингу магазину музичних інструментів
Other Titles The role of digital advertising in a musical instrument store rebranding campaign
Authors Охрименко, Л.С.
ORCID
Keywords брендинг
branding
ребрендинг
rebranding
digital-реклама
digital advertising
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97804
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Охрименко Л. С. Роль Digital-реклами в кампанії з ребрендингу магазину музичних інструментів : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 52 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складає 52 сторінки, які містять 2 розділи, 2 підрозділи, 26 ілюстрацій, 5 таблиць та 2 додатки. Список використаних джерел налічує 32 позиції. Роботу присвячено дослідженню ролі digital-реклами в процесі організації ребрендингової кампанії. У першому розділі проаналізовано теоретичні аспекти понять «брендинг», «ребрендинг», «digital-реклама», що є фундаментом дослідження. Другий розділ роботи розглядає ребрендинг інтернет-магазину як інструмент відновлення його життєвого циклу; з’ясовує роль digital-реклами в кампанії з ребрендингу; містить аналіз поточного стану предмету ребрендингу, обґрунтування внесених змін та пам’ятку щодо ключових аспектів проведення ребрендингу та особливостей інформування про нього в digital просторі. Результатом проведеного дослідження є створення інформаційного продукту – рекламних повідомлень для сайту та соціальних мереж магазину, які розроблені відповідно до запропонованих змін та є заключною частиною ребрендингової кампанії. Водночас практичної складовою є створення рекомендацій з формування нового або вдосконалення старого образу компанії та ефективного використання цифрових інструментів для інформування аудиторії про нього. В умовах динамічного розвитку ринку, компанії, організації, бренди тощо не лише стикаються з викликами в контексті розвитку, але й численними ризики, що впливають на тривалість життєвого циклу. Відповідно, важливість ребрендингу в умовах кризової ситуації або такої, що не вбачає перспектив розвитку, та реклами як інструменту привернення уваги, інформування та комунікації зі споживачами, зумовлюють актуальність нашого дослідження.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Okhrimenko_mag_rob.pdf 3.7 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.