Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97804
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль Digital-реклами в кампанії з ребрендингу магазину музичних інструментів |
Other Titles |
The role of digital advertising in a musical instrument store rebranding campaign |
Authors |
Охрименко, Л.С.
|
ORCID | |
Keywords |
брендинг branding ребрендинг rebranding digital-реклама digital advertising |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97804 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Охрименко Л. С. Роль Digital-реклами в кампанії з ребрендингу магазину музичних інструментів : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 52 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота складає 52 сторінки, які містять 2 розділи, 2
підрозділи, 26 ілюстрацій, 5 таблиць та 2 додатки. Список використаних
джерел налічує 32 позиції.
Роботу присвячено дослідженню ролі digital-реклами в процесі
організації ребрендингової кампанії. У першому розділі проаналізовано
теоретичні аспекти понять «брендинг», «ребрендинг», «digital-реклама», що є
фундаментом дослідження. Другий розділ роботи розглядає ребрендинг
інтернет-магазину як інструмент відновлення його життєвого циклу; з’ясовує
роль digital-реклами в кампанії з ребрендингу; містить аналіз поточного стану
предмету ребрендингу, обґрунтування внесених змін та пам’ятку щодо
ключових аспектів проведення ребрендингу та особливостей інформування
про нього в digital просторі.
Результатом проведеного дослідження є створення інформаційного
продукту – рекламних повідомлень для сайту та соціальних мереж магазину,
які розроблені відповідно до запропонованих змін та є заключною частиною
ребрендингової кампанії. Водночас практичної складовою є створення
рекомендацій з формування нового або вдосконалення старого образу компанії
та ефективного використання цифрових інструментів для інформування
аудиторії про нього.
В умовах динамічного розвитку ринку, компанії, організації, бренди
тощо не лише стикаються з викликами в контексті розвитку, але й численними
ризики, що впливають на тривалість життєвого циклу. Відповідно, важливість
ребрендингу в умовах кризової ситуації або такої, що не вбачає перспектив
розвитку, та реклами як інструменту привернення уваги, інформування та
комунікації зі споживачами, зумовлюють актуальність нашого дослідження. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Okhrimenko_mag_rob.pdf | 3.7 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.