Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97823
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка SMM-стратегії для салону краси «MURMUR BEAUTY»
Other Titles Development of an SMM strategy for a beauty salon ‘MurMur Beauty’
Authors Смикалова, В.О.
Шугалєєв, А.С.
ORCID
Keywords інформаційний простір
information space
SMM-стратегія
SMM strategy
реклама
advertising
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97823
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Смикалова В. О., Шугалєєв А. С. Розробка SMM-стратегії для салону краси «MURMUR BEAUTY» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. : Т. В. Ковальова, О. Пасюга. Суми : Сумський державний університет, 2024. 41 с.
Abstract Сучасне інформаційне середовище характеризується швидким інформаційним потоком та значною кількістю повідомлень, що створює конкуренцію за цільову аудиторію. Така тенденція обумовлює пошук новий і ефективних підходів до транслювання рекламного і PR-продукту. Ці умови вимагають здатності фахівців у сфері реклами та PR використовувати гетерогенні методики впливу на аудиторію з метою її залучення, а також застосування інструментів щодо вивчення потреб споживачів і творення іміджу бренду. Усе це засвідчує актуальність теми роботи. Метою магістерської роботи є розробка SMM-стратегії для салону краси «MURMUR BEAUTY». У магістерській роботі представлено розроблену SMM-стратегію для салону краси «MURMUR BEAUTY». Розробка орієнтована на просування салону краси, створення його позитивного іміджу та залучення нової цільової аудиторії. У ході дослідження було вивчено та означено цільову аудиторію бренду, проаналізовано її кількісні та якісні показники. Звернена увага на платформи інформування споживачів, розглянуто можливості збільшення каналів комунікації з цільовою аудиторією. Практична частина представлена розробленими рекламними продуктами гетерогенного контенту різних форматів. Робота складається з двох частин: теоретичної та прикладної і складає 41 сторінку. Список використаних джерел складається з 28 посилань. Результатом роботи є SMM-стратегія для салону краси «MURMUR BEAUTY», що сприятиме творенню позитивного іміджу бренду, залученню цільової аудиторії, підвищить впізнаваність салону серед конкурентів.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Smikalova_Shugaleev_mag_rob.pdf 1.97 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.