Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97823
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка SMM-стратегії для салону краси «MURMUR BEAUTY» |
Other Titles |
Development of an SMM strategy for a beauty salon ‘MurMur Beauty’ |
Authors |
Смикалова, В.О.
Шугалєєв, А.С. |
ORCID | |
Keywords |
інформаційний простір information space SMM-стратегія SMM strategy реклама advertising |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97823 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Смикалова В. О., Шугалєєв А. С. Розробка SMM-стратегії для салону краси «MURMUR BEAUTY» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. : Т. В. Ковальова, О. Пасюга. Суми : Сумський державний університет, 2024. 41 с. |
Abstract |
Сучасне інформаційне середовище характеризується швидким
інформаційним потоком та значною кількістю повідомлень, що створює
конкуренцію за цільову аудиторію. Така тенденція обумовлює пошук новий і
ефективних підходів до транслювання рекламного і PR-продукту. Ці умови
вимагають здатності фахівців у сфері реклами та PR використовувати
гетерогенні методики впливу на аудиторію з метою її залучення, а також
застосування інструментів щодо вивчення потреб споживачів і творення
іміджу бренду. Усе це засвідчує актуальність теми роботи.
Метою магістерської роботи є розробка SMM-стратегії для салону краси
«MURMUR BEAUTY».
У магістерській роботі представлено розроблену SMM-стратегію для
салону краси «MURMUR BEAUTY». Розробка орієнтована на просування
салону краси, створення його позитивного іміджу та залучення нової цільової
аудиторії. У ході дослідження було вивчено та означено цільову аудиторію
бренду, проаналізовано її кількісні та якісні показники. Звернена увага на
платформи інформування споживачів, розглянуто можливості збільшення
каналів комунікації з цільовою аудиторією. Практична частина представлена
розробленими рекламними продуктами гетерогенного контенту різних
форматів.
Робота складається з двох частин: теоретичної та прикладної і складає
41 сторінку. Список використаних джерел складається з 28 посилань.
Результатом роботи є SMM-стратегія для салону краси «MURMUR
BEAUTY», що сприятиме творенню позитивного іміджу бренду, залученню
цільової аудиторії, підвищить впізнаваність салону серед конкурентів. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Smikalova_Shugaleev_mag_rob.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.