Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97829
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Корпоративний імідж: розробка інформаційної кампанії. |
Other Titles |
Corporate image: developing an information campaign |
Authors |
Науменко, А.Ю.
Сердюк, А.Ю. Котляр, Ю.Р. |
ORCID | |
Keywords |
корпоративний імідж corporate image інформаційна кампанія information campaign соціальні мережі social network |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97829 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Науменко А. Ю., Сердюк А. Ю., Котляр Ю. Р. Корпоративний імідж: розробка інформаційної кампанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. І. В. Сипченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 71 с. |
Abstract |
У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, яка спрямована на
просування та підтримку позитивного корпоративного іміджу кафедри
журналістики та філології ІФСК СумДУ в медіасередовищі. У ході розробки
проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації,
створено серію медіаматеріалів різного формату, а саме: відеопрограма для
YouTube, подкаст в аудіо- та відеоверсіях, серію текстових дописів для
соціальних мереж з візуалізацією та серію коротких відеороликів-замальовок.
Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю освітніх установ та
кафедри журналістики зокрема адаптувати власні інформаційні кампанії до
викликів цифрової епохи та активно використовувати для залучення аудиторії
соціальні мережі.
Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити інформаційну
кампанію за принципами кросмедійності та мультиплатформності для кафедри
журналістики та філології СумДУ з метою підвищення її впізнаваності та
привабливості серед потенційних абітурієнтів. У результаті роботи було створено
комплексний інформаційний продукт.
Обсяг кваліфікаційної роботи становить 71 сторінку, інформаційний
продукт містить 31 зображення, список використаних джерел складається з 28
посилань. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Naumenko_mag_rob.pdf | 3.22 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.