Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97862
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління елементами візуального мерчандайзингу у торговельній діяльності підприємств |
Authors |
Рожкова, В.І.
Аносова, Є.Є. |
ORCID | |
Keywords |
візуальний мерчандайзинг торговельна діяльність підприємства |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97862 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Рожко В. І., Аносова Є. Є. Управління елементами візуального мерчандайзингу у торговельній діяльності підприємств // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-28 листопада 2024 р. / за заг. ред. І. І. Рекуненка, В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 217-220. |
Abstract |
Ефективний мерчандайзинг супроводжується елементами, які відрізняються різноманітністю заходів
реалізації. Для кращого впливу на покупців слід не тільки використовувати наявні засоби, але й комбінувати їх таким чином, щоб підсилити сприйняття товару і виділити його серед пропозицій конкурентів. Головна мета мерчандайзингу – полегшити покупцеві вибір і підтримати його у прийнятті
рішення про купівлю. Подальші дослідження в цій сфері можуть зосередитися на удосконаленні елементів мерчандайзингу та застосуванні індивідуального підходу, що підвищить ефективність роботи підприємства торгівлі та сприятиме прийняттю рішення покупців щодо купівлі. На практиці, у сучасні часи вітчизняні підприємства торгівлі мають застосовувати подані елементи візуального мерчандайзингу у своїй діяльності. Це дозволить їм виділятися на ринку серед конкурентів, ефективніше привертати увагу споживачів та збільшувати продажі. Завдяки цьому підвищуватиметься впізнаваність підприємства та сформується позитивний імідж у свідомості покупців. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rozhkova_visual_merchandising.pdf | 2.78 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.