Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97862
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління елементами візуального мерчандайзингу у торговельній діяльності підприємств
Authors Рожкова, В.І.
Аносова, Є.Є.
ORCID
Keywords візуальний мерчандайзинг
торговельна діяльність
підприємства
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97862
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Рожко В. І., Аносова Є. Є. Управління елементами візуального мерчандайзингу у торговельній діяльності підприємств // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-28 листопада 2024 р. / за заг. ред. І. І. Рекуненка, В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 217-220.
Abstract Ефективний мерчандайзинг супроводжується елементами, які відрізняються різноманітністю заходів реалізації. Для кращого впливу на покупців слід не тільки використовувати наявні засоби, але й комбінувати їх таким чином, щоб підсилити сприйняття товару і виділити його серед пропозицій конкурентів. Головна мета мерчандайзингу – полегшити покупцеві вибір і підтримати його у прийнятті рішення про купівлю. Подальші дослідження в цій сфері можуть зосередитися на удосконаленні елементів мерчандайзингу та застосуванні індивідуального підходу, що підвищить ефективність роботи підприємства торгівлі та сприятиме прийняттю рішення покупців щодо купівлі. На практиці, у сучасні часи вітчизняні підприємства торгівлі мають застосовувати подані елементи візуального мерчандайзингу у своїй діяльності. Це дозволить їм виділятися на ринку серед конкурентів, ефективніше привертати увагу споживачів та збільшувати продажі. Завдяки цьому підвищуватиметься впізнаваність підприємства та сформується позитивний імідж у свідомості покупців.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Rozhkova_visual_merchandising.pdf 2.78 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.