Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97919
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив спортивно-ігрових методів у процесі навчання плаванню дітей молодшого віку |
Authors |
Савицька, Н.О.
|
ORCID | |
Keywords |
плавання swimming ігрові методи game methods техніка плавання swimming technique змагальні вправи competitive exercises мотивація motivation |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97919 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Савицька Н. О. Вплив спортивно-ігрових методів у процесі навчання плаванню дітей молодшого віку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. Н. В. Петренко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 60 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, практичних рекомендацій, списку використаної літератури
(60 найменування). Робота містить 3 таблиці та 5 рисунків. Загальний обсяг роботи складає 60 сторінок.
Актуальність дослідження полягає в необхідності вдосконалення підходів до початкового навчання плаванню дітей, зважаючи на важливість вікового періоду 6–7 років для розвитку рухових здібностей. У цьому віці координація, швидкість реакцій та рівновага активно формуються, що робить цей етап ключовим для створення бази майбутнього фізичного розвитку.
Мета дослідження – розробка та обґрунтування практичних рекомендацій з елементами ігрових підходів щодо формування базових навичок техніки плавання для дітей 6–7 років.
Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.
Обґрунтовано організаційно-методичні прийоми ефективного формування техніки плавання дітей 6–7 років, які включають ігрові форми навчання, варіювання вправ і завдань, що реалізуються через співпрацю та суперництво, стимулювання ініціативи та творчих дій, а також контрольні тестування у вигляді змагальних ігор.
Практична значимість полягає у розробці методичних рекомендацій щодо організації та проведення початкового навчання плаванню ігровим методом. Результати дослідження можуть бути використані тренерами та інструкторами з плавання для ефективного навчання дітей базовим елементам техніки плавання, а також для підвищення мотивації та інтересу до занять у водному середовищі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savytska_mag_rob.pdf | 746.59 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.