Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97919
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив спортивно-ігрових методів у процесі навчання плаванню дітей молодшого віку
Authors Савицька, Н.О.
ORCID
Keywords плавання
swimming
ігрові методи
game methods
техніка плавання
swimming technique
змагальні вправи
competitive exercises
мотивація
motivation
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97919
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Савицька Н. О. Вплив спортивно-ігрових методів у процесі навчання плаванню дітей молодшого віку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. Н. В. Петренко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 60 с.
Abstract Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, практичних рекомендацій, списку використаної літератури (60 найменування). Робота містить 3 таблиці та 5 рисунків. Загальний обсяг роботи складає 60 сторінок. Актуальність дослідження полягає в необхідності вдосконалення підходів до початкового навчання плаванню дітей, зважаючи на важливість вікового періоду 6–7 років для розвитку рухових здібностей. У цьому віці координація, швидкість реакцій та рівновага активно формуються, що робить цей етап ключовим для створення бази майбутнього фізичного розвитку. Мета дослідження – розробка та обґрунтування практичних рекомендацій з елементами ігрових підходів щодо формування базових навичок техніки плавання для дітей 6–7 років. Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Обґрунтовано організаційно-методичні прийоми ефективного формування техніки плавання дітей 6–7 років, які включають ігрові форми навчання, варіювання вправ і завдань, що реалізуються через співпрацю та суперництво, стимулювання ініціативи та творчих дій, а також контрольні тестування у вигляді змагальних ігор. Практична значимість полягає у розробці методичних рекомендацій щодо організації та проведення початкового навчання плаванню ігровим методом. Результати дослідження можуть бути використані тренерами та інструкторами з плавання для ефективного навчання дітей базовим елементам техніки плавання, а також для підвищення мотивації та інтересу до занять у водному середовищі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Savytska_mag_rob.pdf 746.59 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.