Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97923
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методика навчання подачі з настільного тенісу дітей 10-12 років |
Authors |
Чернявський, С.А.
|
ORCID | |
Keywords |
настільний теніс table tennis техніко-тактична підготовка technical and tactical training подача innings техніка machinery тактика tactics |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97923 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чернявський С. А. Методика навчання подачі з настільного тенісу дітей 10-12 років : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. Р. М. Стасюк. Суми : Сумський державний університет, 2024. 60 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, практичних рекомендацій, списку використаної літератури
(60 найменування). Робота містить 2 таблиці та 17 рисунків. Загальний обсяг роботи складає 60 сторінок.
У багатоплановому процесі підготовки юних тенісистів самостійним та актуальним постає питання навчання їх тактиці реалізації подачі – ігрового елемента, що істотно визначає перебіг тенісного поєдинку.
Мета дослідження – теоретичне та експериментальне обґрунтування змісту та методики навчання тенісистів 10 12 років тактиці реалізації подачі.
Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.
Теоретично та експериментально обґрунтовано методику навчання тактики реалізації подачі та її місце у системі підготовки тенісистів 10–12 років. Запропоновано систематизацію мети подачі та структуровані чинники її ефективності на умови прийому тенісистами 10–12 років, для встановлення функціональної залежності влучення подачі від координат точки
відправки м'яча.
Практична значимість результатів дослідження визначається тим, що методика навчання спортсменів реалізації подачі, передбачає використання відповідних засобів та методів навчання, що дозволило суттєво підвищити ефективність техніко-тактичної підготовки тенісистів 10–12 років. Застосування моделей розрахунку параметрів подачі, алгоритмізація оптимальної тактики її реалізації та відповідна їй модель вибору оперативно-тактичних рішень сприяє підвищенню ефективності даного ігрового елемента. Результати дослідження можуть бути використані у процесі техніко-тактичної підготовки спортсменів у ДЮСШ та секції з настільного тенісу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Cherniavskyi_mag_rob.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.