Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97931
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комплексний підхід до удосконалення системи управління в галузі надання адміністративних послуг
Authors Барикін, А.С.
ORCID
Keywords система управління
management system
адміністративні послуги
administrative services
комплексний підхід
complex approach
one-stop-shop
one-stop-shop
висхідний підхід
out approach
клієнтоорієнтований підхід
customer-oriented approach
якість публічних послуг
quality of public services
факторного аналіз
factor analysis
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97931
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Барикін А. С. Комплексний підхід до удосконалення системи управління в галузі надання адміністративних послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. Ю. А. Матвєєва. Суми : Сумський державний університет, 2024. 55 с.
Abstract В роботі обґрунтовано використання комплексного підходу до удосконалення системи управління в галузі надання адміністративних послуг. Досліджено функції системи менеджменту в галузі надання адміністративних послуг. На базі використання програмного інструментарію Google trends доведено актуальність теми дослідження. Були проаналізовані такі дефініції як, «Центр надання адміністративних послуг», «електронне урядування» та «електронний документообіг». За допомогою інструментарію бібліометричного аналізу даних БД Scopus визначено напрямки удосконалення системи менеджменту в галузі адміністративних послуг: діджиталізація та інноваційні технології, інтеграція міжнародного досвіду реформ, врахування соціально-економічного та екологічного впливу для підвищення ефективності управління. Здійснено аналіз та оцінювання показників діяльності Центру надання адміністративних послуг у місті Суми на основі використання статистичних даних офіційних сайтів Центру та результатів опитування громадян за допомогою Google форми. Удосконалення системи управління адміністративними послугами на основі комплексного підходу в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) м. Суми обґрунтовується на основі урахування трьох ключових чинників: енергетичних, соціально-економічних та екологічних. Запропонований комплексний підхід до управління адміністративними послугами, що включає оптимізацію ресурсів, підзвітність, адаптивність до змін, екологічну та соціальну відповідальність, а також впровадження міжнародних стандартів, є ключовим для підвищення ефективності, прозорості та якості обслуговування громадян.
The study substantiates the use of a comprehensive approach to improving the management system in the field of administrative service delivery. The functions of the management system in the domain of administrative services have been examined. Using the Google Trends software tool, the relevance of the research topic was demonstrated. Definitions such as "Administrative Service Center," "e-governance," and "electronic document management" were analyzed. Through the application of bibliometric analysis tools in the Scopus database, key directions for improving the management system in the field of administrative services were identified: digitalization and innovative technologies, integration of international reform experience, and consideration of socio-economic and environmental impacts to enhance management efficiency. An analysis and evaluation of the performance indicators of the Administrative Service Center (ASC) in the city of Sumy were conducted based on statistical data from the Center's official websites and the results of a citizen survey carried out via Google Forms. The improvement of the administrative service management system in the Sumy ASC is substantiated based on the consideration of three key factors: energy, socio-economic, and environmental. The proposed comprehensive approach to managing administrative services includes resource optimization, accountability, adaptability to change, environmental and social responsibility, as well as the implementation of international standards. This approach is critical to enhancing the efficiency, transparency, and quality of citizen services.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Barykin_mag_rob.pdf 1.57 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.