Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97952
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors Соколова, Д.А.
ORCID
Keywords маркетингові стратегії
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
цифровий маркетинг
управління маркетингом
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97952
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Соколова Д. А. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2024. 63 с.
Abstract Ключові аспекти маркетингової стратегії малих підприємств, особливо сироварень, вивчаються в контексті сучасної економічної ситуації та проблем, з якими вони стикаються. В результаті проведених досліджень було виявлено безліч проблем, пов'язаних з недостатньою адаптацією маркетингових стратегій до нових ринкових умов і обмеженим використанням каналів цифрового просування. Пропоновані рекомендації спрямовані на поліпшення маркетингових комунікацій, ефективне використання інтернет-платформ для залучення нових клієнтів і вдосконалення системи внутрішнього моніторингу ефективності маркетингових кампаній підприємства.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Sokolova_mag_rob.pdf 949.87 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.