Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97952
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства |
Authors |
Соколова, Д.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові стратегії конкурентоспроможність SWOT-аналіз цифровий маркетинг управління маркетингом |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97952 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Соколова Д. А. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2024. 63 с. |
Abstract |
Ключові аспекти маркетингової стратегії малих підприємств, особливо сироварень, вивчаються в контексті сучасної економічної ситуації та проблем, з якими вони стикаються. В результаті проведених досліджень було виявлено безліч проблем, пов'язаних з недостатньою адаптацією маркетингових стратегій до нових ринкових умов і обмеженим використанням каналів цифрового просування. Пропоновані рекомендації спрямовані на поліпшення маркетингових комунікацій, ефективне використання інтернет-платформ для залучення нових клієнтів і вдосконалення системи внутрішнього моніторингу ефективності маркетингових кампаній підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova_mag_rob.pdf | 949.87 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.