Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98004
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | A comparative analysis of creative advertising versus direct marketing |
Authors |
Usova, Ye.О.
|
ORCID | |
Keywords |
creative advertising direct marketing integration emotional appeal brand awareness storytelling big data automation retargeting marketing strategies campaign креативна реклама прямий маркетинг інтеграція емоційна привабливість впізнаваність бренду сторітелінг великі дані автоматизація ретаргетинг маркетингові стратегії кампанія |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98004 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Usova Ye. О. A comparative analysis of creative advertising versus direct marketing : master's qualification work : specialty 073 – management / supervisor O. Kubatko. Sumy : Sumy State University, 2024. 51 p. |
Abstract |
The main purpose of the thesis is to analyze the effectiveness of creative advertising and direct marketing as standalone and integrated approaches while providing strategic recommendations for businesses to optimize their marketing efforts
In accordance with the main goal, the following tasks were defined: to explore the theoretical foundations of creative advertising and direct marketing; to analyze successful case studies of both approaches to identify their strengths and limitations; to evaluate trends and innovations in marketing driven by modern technologies; to develop a framework for businesses to integrate creative advertising and direct marketing effectively. Основною метою дипломної роботи є аналіз ефективності креативної реклами та прямого маркетингу як автономних та інтегрованих підходів із одночасним наданням стратегічних рекомендацій для підприємств щодо оптимізації їх маркетингових зусиль. Відповідно до основної мети були визначені наступні завдання: дослідити теоретичні основи креативної реклами та прямого маркетингу; проаналізувати успішні тематичні дослідження обох підходів, щоб визначити їхні переваги та недоліки; оцінювати тенденції та інновації в маркетингу, керовані сучасними технологіями; розробити основу для ефективної інтеграції креативної реклами та прямого маркетингу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Usova_mag_rob.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.