Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98004
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title A comparative analysis of creative advertising versus direct marketing
Authors Usova, Ye.О.
ORCID
Keywords creative advertising
direct marketing
integration
emotional appeal
brand awareness
storytelling
big data
automation
retargeting
marketing strategies
campaign
креативна реклама
прямий маркетинг
інтеграція
емоційна привабливість
впізнаваність бренду
сторітелінг
великі дані
автоматизація
ретаргетинг
маркетингові стратегії
кампанія
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98004
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Usova Ye. О. A comparative analysis of creative advertising versus direct marketing : master's qualification work : specialty 073 – management / supervisor O. Kubatko. Sumy : Sumy State University, 2024. 51 p.
Abstract The main purpose of the thesis is to analyze the effectiveness of creative advertising and direct marketing as standalone and integrated approaches while providing strategic recommendations for businesses to optimize their marketing efforts In accordance with the main goal, the following tasks were defined: to explore the theoretical foundations of creative advertising and direct marketing; to analyze successful case studies of both approaches to identify their strengths and limitations; to evaluate trends and innovations in marketing driven by modern technologies; to develop a framework for businesses to integrate creative advertising and direct marketing effectively.
Основною метою дипломної роботи є аналіз ефективності креативної реклами та прямого маркетингу як автономних та інтегрованих підходів із одночасним наданням стратегічних рекомендацій для підприємств щодо оптимізації їх маркетингових зусиль. Відповідно до основної мети були визначені наступні завдання: дослідити теоретичні основи креативної реклами та прямого маркетингу; проаналізувати успішні тематичні дослідження обох підходів, щоб визначити їхні переваги та недоліки; оцінювати тенденції та інновації в маркетингу, керовані сучасними технологіями; розробити основу для ефективної інтеграції креативної реклами та прямого маркетингу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Usova_mag_rob.pdf 1.63 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.