Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98047
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC
Authors Voskoboinyk, T.O.
ORCID
Keywords company
customer relationships
customer service
enterprise
feedback
management
компанія
відносини з клієнтами
обслуговування клієнтів
підприємство
зворотній зв'язок
менеджмент
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98047
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Voskoboinyk T. O. Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC : master's qualification work : specialty 073 – management / supervisor I. B. Dehtyarova . Sumy : Sumy State University, 2024. 63 p.
Abstract The qualification work represents theoretical and methodological basics on the identification and research of multiple factors that have a critical impact on Customer Relationships Management (CRM) within the small manufacturing company.
Кваліфікаційна робота представляє теоретичні та методологічні основи ідентифікації та дослідження багатьох факторів, які мають критичний вплив на управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) у невеликій виробничій компанії.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Voskoboinyk_mag_rob.pdf 717.65 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.