Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98047
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC |
Authors |
Voskoboinyk, T.O.
|
ORCID | |
Keywords |
company customer relationships customer service enterprise feedback management компанія відносини з клієнтами обслуговування клієнтів підприємство зворотній зв'язок менеджмент |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98047 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Voskoboinyk T. O. Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC : master's qualification work : specialty 073 – management / supervisor I. B. Dehtyarova . Sumy : Sumy State University, 2024. 63 p. |
Abstract |
The qualification work represents theoretical and methodological basics on the identification and research of multiple factors that have a critical impact on Customer Relationships Management (CRM) within the small manufacturing company. Кваліфікаційна робота представляє теоретичні та методологічні основи ідентифікації та дослідження багатьох факторів, які мають критичний вплив на управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) у невеликій виробничій компанії. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Unknown Country
1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Voskoboinyk_mag_rob.pdf | 717.65 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.