Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98085
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні тенденції міжнародного маркетингу
Authors Шимошенко, А.О.
Tarasenko, Svitlana Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4829-0559
Keywords реклама
advertising
конкуренція
competition
сталий розвиток
sustainable development
міжнародний ринок
international market
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98085
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Шимошенко А. О., Тарасенко С. В. Сучасні тенденції міжнародного маркетингу // International Economic Relations and Sustainable Development (Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 23 травня 2024 р. / за заг. ред. Ю. М. Петрушенка, М. Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 73-74.
Abstract Успішна маркетингова стратегія сьогодення вимагає поєднання інновацій, креативності, технологій та сталого розвитку. Компанії, які здатні адаптуватися до нових тенденцій і визначати їх, отримують конкурентну перевагу в сучасному цифровому світі маркетингу.
A successful marketing strategy today requires a combination of innovation, creativity, technology, and sustainability. Companies that can adapt to and define new trends gain a competitive edge in the modern digital marketing landscape.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shymoshenko_sustainable_development.pdf 793.85 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.