Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98085
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні тенденції міжнародного маркетингу |
Authors |
Шимошенко, А.О.
Tarasenko, Svitlana Viktorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4829-0559 |
Keywords |
реклама advertising конкуренція competition сталий розвиток sustainable development міжнародний ринок international market |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98085 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Шимошенко А. О., Тарасенко С. В. Сучасні тенденції міжнародного маркетингу // International Economic Relations and Sustainable Development (Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 23 травня 2024 р. / за заг. ред. Ю. М. Петрушенка, М. Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 73-74. |
Abstract |
Успішна маркетингова стратегія сьогодення вимагає поєднання інновацій, креативності, технологій та сталого розвитку. Компанії, які здатні адаптуватися до нових тенденцій і визначати їх, отримують конкурентну перевагу в сучасному цифровому світі маркетингу. A successful marketing strategy today requires a combination of innovation, creativity, technology, and sustainability. Companies that can adapt to and define new trends gain a competitive edge in the modern digital marketing landscape. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shymoshenko_sustainable_development.pdf | 793.85 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.