Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98086
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | SWOT-аналіз міжнародної конкурентоспроможності закладів вищої освіти України |
Authors |
Юрченко, М.Г.
Tarasenko, Svitlana Viktorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4829-0559 |
Keywords |
вища освіта higher education стратегія strategy міжнародний ринок intrernational market позиціонування positioning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98086 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Юрченко М. Г., Тарасенко С. В. SWOT-аналіз міжнародної конкурентоспроможності закладів вищої освіти України // International Economic Relations and Sustainable Development (Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 23 травня 2024 р. / за заг. ред. Ю. М. Петрушенка, М. Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 70-72. |
Abstract |
Високий рівень кваліфікації викладачів, низька вартість навчання, участь у міжнародних проєктах та розвиток фундаментальної науки є основними перевагами українських закладів вищої освіти на міжнародному ринку. Для мінімізації загроз (демографічні проблеми, зростання конкуренції
з боку закордонних ЗВО, військові загрози та відсутність довгострокових стратегій розвитку освіти) необхідно розробляти та впроваджувати стратегії, які передбачають підтримку викладачів та науковців, розвиток інституціональної спроможності закладів вищої освіти, та активне залучення бізнесу до освітнього процесу. The high qualification level of faculty, low tuition fees, participation in international projects, and the development of fundamental science are the main advantages of Ukrainian higher education institutions in the international market. To minimize threats (demographic challenges, increasing competition from foreign universities, military risks, and the lack of long-term education development strategies), it is necessary to develop and implement strategies that include support for faculty and researchers, enhancement of the institutional capacity of higher education institutions, and active business involvement in the educational process. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yurchenko_SWOT_analysis.pdf | 827.67 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.