Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98091
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства (на прикладі “Лакталіс -Україна”)
Authors Величко, Н.М.
ORCID
Keywords торгівельна марка
brand
маркетингові стратегії
marketing strategies
сістема продажів
sales system
стимулювання продажів
sales promotion
стратегії просування
promotion strategies
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98091
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Величко Н. М. Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства (на прикладі “Лакталіс -Україна”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2024. 84 с.
Abstract Дана дипломна робота на тему: "Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства Лакталіс Україна" - це актуальна та цікава тема, яка дозволить глибоко зануритися в маркетингові стратегії великої компанії. Кожна людина кожен день стикається з продукцією молочних виробників. Ринок молочного виробництва дужє гнучкий, динамічний і швидко змінюється. В роботі проаналізована поточна ситуація на ринку молочної продукції України, вивчені основні конкуренти компанії, слабкі та сильні сторони підприємства, доля ринку, рейтинг, цінова політика, стратегії, які використовує компанія для просування продукції на ринок. В роботі виявлені проблемні зони та можливість для їх покращення. Виявлена ніша збуту, яка не занята конкурентами. В роботі проаналізована ефективність маркетингових інструментів: рекламні компанії, промоакції, прогроами лояльності. Розроблені пропозиції щодо удосконалення маркетингових стратегій, розроблен план дій для компанії для відриву від конкурентів та підняття іміджу бренд. Завданням роботи було: проаналізувати ефективність використання соціальних мереж для просування молочної продукції "Лакталіс Україна, розробити нову програму лояльності для клієнтів компанії "Лакталіс Україна", подивитись на використання онлайн-продажів молочної продукції компанії, проаналізувати ринок молочної продукції в Україні, основних конкурентів підпріємства, вдосконалити маркетингову стратегію для покращення показників якості та продажів компанії "Лакталіс Україна". В дипломной роботі проведен комплексний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища компанії, досліджено споживчі вподобання та поведінку, а також оцінено ефективність поточних маркетингових інструментів. На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо оптимізації маркетингового міксу та підвищення конкурентоспроможності "Лакталіс Україна" на українському ринку молочної продукції. В роботі проведен аналіз сучасних трендів у маркетингу, а також досліджено можливості використання цифрових технологій для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Також проаналізована важливість маркетингу молочної продукції в сучасних умовах. Основними методами дослідження були: аналіз документів, аналіз інформації з відкритих джерел, власні спостереження.
This diploma thesis, titled "Research and Improvement of the Marketing Complex of Lactalis Ukraine", is a relevant and engaging topic that allows for an in-depth exploration of the marketing strategies of a major company. Every day, people encounter products from dairy manufacturers. The dairy market is highly flexible, dynamic, and rapidly evolving. The thesis analyzes the current situation in the Ukrainian dairy market, examining the main competitors of the company, its strengths and weaknesses, market share, rankings, pricing policies, and strategies employed to promote products in the market. The study identifies problematic areas and opportunities for improvement. It uncovers a sales niche that competitors have not yet occupied. The work evaluates the effectiveness of marketing tools such as advertising campaigns, promotions, and loyalty programs. Proposals for improving marketing strategies are developed, along with an action plan for the company to surpass competitors and enhance its brand image. Objectives of the Work: аnalyze the effectiveness of using social media for promoting the dairy products of Lactalis Ukraine; develop a new loyalty program for the customers of Lactalis Ukraine; аssess the potential of online sales for the company’s dairy products, examine the Ukrainian dairy market and identify the company's primary competitors, enhance the marketing strategy to improve the quality and sales performance of Lactalis Ukraine. The diploma thesis includes a comprehensive analysis of the external and internal environments of the company, studies consumer preferences and behavior, and evaluates the effectiveness of current marketing tools. Based on the results obtained, recommendations for optimizing the marketing mix and improving the competitiveness of Lactalis Ukraine in the Ukrainian dairy market are provided. The work explores modern marketing trends and investigates opportunities to use digital technologies to increase the efficiency of marketing communications. It also examines the importance of dairy product marketing in today's conditions. Research Methods. The main research methods used include document analysis, analysis of information from open sources, and personal observations.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Velychko_mag_rob.pdf 2.6 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.