Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98092
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження конкурентоспроможності на ринку сантехнічних товарів (на прикладі Мережі професійних центрів продажу «Півдюйма»)
Authors Алексенко, А.А.
ORCID
Keywords конкурентоспроможність
competitiveness
маркетингові дослідження
marketing research
сантехнічні товари
sanitary ware
конкурентні переваги
competitive advantages
аналіз ринку
market analysis
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98092
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Алексенко А. А. Маркетингові дослідження конкурентоспроможності на ринку сантехнічних товарів (на прикладі Мережі професійних центрів продажу «Півдюйма») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 67 с.
Abstract Актуальність теми роботи обумовлена високим рівнем конкуренції на сучасному ринку сантехнічних товарів, що вимагає застосування ефективних методів маркетингових досліджень для забезпечення конкурентних переваг. Метою роботи є розробка методологічних рекомендацій на основі маркетингових досліджень щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств, які діють у сегменті сантехнічних товарів, на прикладі Мережі професійних центрів продажу “Півдюйма” у Сумській області. Завдання роботи: уточнення поняття конкурентоспроможності бізнесу; аналіз методів дослідження ринку для підвищення конкурентоспроможності; аналіз конкурентоспроможності центрів продажу «Півдюйма» на ринку сантехнічних товарів у Сумській області; розробка рекомендацій щодо підвищення загальної конкурентоспроможності магазину. Об`єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємства та її складові на ринку сантехнічних товарів, на прикладі мережі професійних центрів продажу “Півдюйма” у Сумській області. Предмет дослідження – маркетингові підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств у сегменті сантехнічних товарів. Наукова новизна полягає у розробці підходів до оцінки конкурентних переваг бізнесу в досліджуваному сегменті з використанням сучасних методів маркетингового аналізу. Практична значущість полягає у можливості впровадження отриманих результатів у діяльність підприємств, що працюють у сфері сантехнічних товарів. Методи дослідження включають методи аналізу та синтезу, порівняння та графічне зображення результатів. Перший розділ розглядає теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності бізнесу, у тому числі поняття конкурентоспроможності, її складові. Другий розділ присвячено методологічним підходам до оцінки конкурентоспроможності на ринку сантехнічних товарів. Третій розділ містить дослідження конкурентоспроможності франшизного магазину “Півдюйма” у Сумській області та розробку стратегії ефективного розвитку.
The relevance of the topic is due to the high level of competition in the modern market of sanitary products, which requires the use of effective marketing research methods to ensure competitive advantages. The purpose of the study is to develop methodological recommendations based on market research to improve the competitiveness of enterprises operating in the sanitary ware segment, using the example of the Network of Professional Sales Centres “Pivduyma” in Sumy region. Objectives: to clarify the concept of business competitiveness; to analyse market research methods for increasing competitiveness; to analyse the competitiveness of “Pivduyma” sales centres in the market of sanitary goods in Sumy region; to develop recommendations for increasing the overall competitiveness of the store. Object of research – the market of sanitary goods. The object of the study – is competitiveness of an enterprise and its components in the market of sanitary goods, on the example of the network of professional sales centres “Pivduyma” in Sumy region. The scientific novelty is to develop approaches to assessing the competitive advantages of business in the studied segment using modern methods of marketing analysis. The practical significance lies in the possibility of implementing the obtained results in the activities of enterprises operating in the sanitary ware sector. Research methods include methods of analysis and synthesis, comparison and graphical representation of results. The first section examines the theoretical foundations of the study of business competitiveness, including the concept of competitiveness and its components. The second section is devoted to methodological approaches to assessing competitiveness in the sanitary ware market. The third section contains a study of the competitiveness of the franchise store “Pivduyma” in Sumy region and the development of a strategy for effective development.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Aleksenko_mag_rob.pdf 1.21 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.