Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98103
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Smart-енергетика і маркетинг: інновації для сталого та екологічно відповідального розвитку
Authors Chygryn, Olena Yuriivna  
Khomenko, Liliia Mykolaivna  
Ziabina, Yevheniia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4007-3728
http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
http://orcid.org/0000-0003-0832-7932
Keywords енергетика
маркетинг
сталий розвиток
екологія
smart-технології
інновації
екологічно відповідальні продукти
energy
marketing
promtion
sustainable development
ecology
smart-technology
innovation
Type Schoolbook
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98103
Publisher Олді+
License In Copyright
Citation Чигрин О. Ю., Хоменко Л. М., Зябіна Є. А. Smart-енергетика і маркетинг: інновації для сталого та екологічно відповідального розвитку : навч. посіб. Одеса : Олді+, 2024. 104 с.
Abstract У навчальному посібнику розкрито взаємозв’язок між інноваційними енергетичними технологіями, їхнім впливом на сталий розвиток та ефективним маркетингом у цій сфері. Авторами проаналізовано основи smart-енергетики, зокрема поняття, характеристики та технологічний вплив на сталий розвиток. Висвітлено, як перехід від традиційних джерел енергії до відновлюваних сприяє екологічній відповідальності, а також підкреслено роль smart-технологій у досягненні цілей сталого розвитку. В книзі зроблено акцент на маркетингових аспектах енергетичних інновацій, описано сучасні тренди, дослідження ринку, а також стратегічні підходи до створення цінності через екологічну відповідальність, розкрито способи популяризації smart-енергетики через маркетингові інструменти. Авторами приділено увагу інноваційним рішенням для просування екологічних продуктів, розглянуто вплив smart-технологій на формування маркетингових комунікацій, інтерактивні методи залучення аудиторії та цифровий маркетинг у контексті енергетики, проведено аналіз поведінки споживачів у сфері екоенергетики, досліджено особливості формуванні екологічно свідомої аудиторії та створення бренду, що асоціюється з відповідальністю перед довкіллям. Навчальний посібник призначений для студентів, та дослідників всіх спеціальностей, фахівців, представників влади та бізнесу зацікавлених у створенні енергетичної системи майбутнього, яка відповідатиме потребам людства та зберігатиме екологічний баланс.
The textbook reveals the relationship between innovative energy technologies, their impact on sustainable development, and effective marketing in this area. The authors analyze the basics of smart energy, including the concept, characteristics, and technological impact on sustainable development. It highlights how the transition from traditional energy sources to renewables contributes to environmental responsibility, and also emphasizes the role of smart technologies in achieving sustainable development goals. The book focuses on the marketing aspects of energy innovations, describes current trends, market research, and strategic approaches to creating value through environmental responsibility, and reveals ways to popularize smart energy through marketing tools. The authors paid attention to innovative solutions for promoting ecological products, considered the impact of smart technologies on the formation of marketing communications, interactive methods of audience engagement and digital marketing in the context of energy, analyzed consumer behavior in the field of eco-energy, studied the features of forming an environmentally conscious audience and creating a brand associated with environmental responsibility. The textbook is intended for students and researchers of all specialties, specialists, government and business representatives interested in creating an energy system of the future that will meet the needs of humanity and maintain an ecological balance.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Chygryn_energy.pdf 5.66 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.