Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98143
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління якістю надання медичних послуг населенню (на прикладі Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення»)
Authors Маслюк, Є.С.
ORCID
Keywords заклад охорони здоров’я
healthcare institution
контроль
control
медична галузь
medical industry
оптимізація
optimization
управління
management
якість
quality
Type Masters thesis
Speciality 073 - Менеджмент
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98143
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Маслюк Є. С. Управління якістю надання медичних послуг населенню (на прикладі Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Я. В. Кобушко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 65 с.
Abstract Робота привячена дослідженню системи управління якістю в КНП СОР «СОСДРЗН» та пошуку можливих шляхів удосконалення цієї системи за рахунок використання сучасних інформаційних технологій. Система управління якістю в КНП СОР «СОСДРЗН» спрямована на забезпечення високого рівня медичних послуг та постійне вдосконалення процесів обслуговування пацієнтів. Основна увага приділяється якості надання медичних послуг, що включає ефективність лікувального процесу, професійний розвиток персоналу та використання сучасних технологій для підвищення операційної ефективності закладу. На основі проведеного аналізу діяльності медичного закладу, було виявлено сильні сторони системи управління якістю, такі як налагоджені процеси контролю якості медичних послуг, ефективна робота в межах державних стандартів та нормативів. Також було виявлено низку проблем, серед яких недостатність ресурсів для модернізації матеріально-технічної бази, обмежені можливості для професійного зростання молодих спеціалістів, а також складнощі з автоматизацією процесів управління якістю на сучасному рівні. Для вирішення цих питань планується впровадження системи управління якістю, що дозволить оптимізувати процеси оцінки та контролю медичних послуг, створити більш ефективну систему мотивації та професійного розвитку персоналу, а також покращити взаємодію з пацієнтами через створення чат-бота та особистих кабінетів на сайті закладу. Таким чином, реалізація запропонованих заходів може допомогти не лише підвищити загальну якість обслуговування пацієнтів, а й забезпечити більш ефективне використання ресурсів, пришвидшити час обслугоування пацієнтів та підвищити рівень задоволеності як медичного персоналу, так і пацієнтів закладу. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, контроль, медична галузь, оптимізація, управління, система управління, якість.
The work is devoted to the study of the quality management system in the KNP SOR "SOSDRZN" and the search for possible ways to improve this system through the use of modern information technologies. The quality management system in the KNP SOR "SOSDRZN" is aimed at ensuring a high level of medical services and continuous improvement of patient service processes. The main attention is paid to the quality of medical services, which includes the effectiveness of the treatment process, professional development of personnel and the use of modern technologies to increase the operational efficiency of the institution. Based on the analysis of the activities of the medical institution, the strengths of the quality management system were identified, such as established processes for controlling the quality of medical services, effective work within the framework of state standards and regulations. A number of problems were also identified, including insufficient resources for the modernization of the material and technical base, limited opportunities for the professional growth of young specialists, as well as difficulties with automating quality management processes at the modern level. To address these issues, it is planned to implement a quality management system that will optimize the processes of evaluating and controlling medical services, create a more effective system of motivation and professional development of staff, and improve interaction with patients through the creation of a chat bot and personal accounts on the institution's website. Thus, the implementation of the proposed measures can help not only improve the overall quality of patient care, but also ensure more efficient use of resources, speed up patient service time, and increase the level of satisfaction of both medical staff and patients of the institution.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Masliuk_mag_rob.pdf 969.74 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.