Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98204
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові стратегії для поколінь Z: виклики та можливості
Authors Tverezovska, Oleksandra Ihorivna  
Чернешенко, Б.Г.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4755-8699
Keywords маркетингові стратегії
покоління Z
споживання фінансових послуг
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98204
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Тверезовська О. І., Чернешенко Б. Г. Маркетингові стратегії для поколінь Z: виклики та можливості // Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці: виклики, реалії, стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-29 травня 2024 р. Суми : Сумський державний університет, 2024. C. 13-16.
Abstract Метою дослідження є аналіз сучасних тенденцій споживання фінансових послуг серед покоління Z, виявлення основних пріоритетів та цінностей цієї категорії клієнтів, а також розробка порад для ефективних маркетингових стратегій, спрямованих на задоволення їхніх потреб.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Tverezovska_marketing_strategies.pdf 1.47 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.