Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98218
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив цифрової трансформації банківського маркетингу на приватних клієнтів банку |
Authors |
Tverezovska, Oleksandra Ihorivna
![]() Попова, К.Е. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4755-8699 |
Keywords |
цифрова трансформація банківський маркетинг приватні клієнти банку |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98218 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Тверезовська О. І., Попова К. Е. Вплив цифрової трансформації банківського маркетингу на приватних клієнтів банку // Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці: виклики, реалії, стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-29 травня 2024 р. Суми : Сумський державний університет, 2024. C. 36-39. |
Abstract |
У сучасних умовах функціонування банківської сфери використання
цифрових технологій банками для поліпшення обслуговування клієнтів
набирає все більшої популярності, враховуючи, що цифрова трансформація
має позитивний вплив й на маркетингову стратегію банку. Вона сприяє
швидкій взаємодії клієнтів з банком, забезпечує доступ до послуг, знижує їх
вартість та дозволяє створювати нові сервіси. Результати дослідження підкреслюють потребу
у банках інвестувати в цифрові маркетингові стратегії. Такий підхід до
маркетингу відповідає сучасним тенденціям у споживчому поведінці та
дозволяє банкам ефективно конкурувати на ринку фінансових послуг. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tverezovska_digital_transformation.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.