Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98218
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив цифрової трансформації банківського маркетингу на приватних клієнтів банку
Authors Tverezovska, Oleksandra Ihorivna  
Попова, К.Е.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4755-8699
Keywords цифрова трансформація
банківський маркетинг
приватні клієнти банку
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98218
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Тверезовська О. І., Попова К. Е. Вплив цифрової трансформації банківського маркетингу на приватних клієнтів банку // Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці: виклики, реалії, стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-29 травня 2024 р. Суми : Сумський державний університет, 2024. C. 36-39.
Abstract У сучасних умовах функціонування банківської сфери використання цифрових технологій банками для поліпшення обслуговування клієнтів набирає все більшої популярності, враховуючи, що цифрова трансформація має позитивний вплив й на маркетингову стратегію банку. Вона сприяє швидкій взаємодії клієнтів з банком, забезпечує доступ до послуг, знижує їх вартість та дозволяє створювати нові сервіси. Результати дослідження підкреслюють потребу у банках інвестувати в цифрові маркетингові стратегії. Такий підхід до маркетингу відповідає сучасним тенденціям у споживчому поведінці та дозволяє банкам ефективно конкурувати на ринку фінансових послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Tverezovska_digital_transformation.pdf 1.6 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.