Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98232
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові аспекти впровадження fintech технологій в банківські послуги
Authors Tverezovska, Oleksandra Ihorivna  
Федан, А.О.
Вініченко, У.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4755-8699
Keywords fintech технології
банківські послуги
маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98232
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Тверезовська О. І., Федан А. О., Вініченко У. В. Маркетингові аспекти впровадження fintech технологій в банківські послуги // Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці: виклики, реалії, стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-29 травня 2024 р. Суми : Сумський державний університет, 2024. C. 95-98.
Abstract Впровадження FinTech–послуг є важливим кроком для забезпечення стійкого розвитку та конкурентоспроможності банків у сучасному фінансовому середовищі. Через свою фінансову силу, впроваджуючи інновації, банки матимуть можливість конкурувати з FinTech не лише у сфері інноваційного бізнесу процесів, але звичний для банків шлях – цінова конкуренція. FinTech не підриває бізнес–моделі банків, а лише заповнює прогалини. На нашу думку, хоча традиційні банки збережуть своє значення, FinTech–організації також матимуть власну сферу діяльності і, можливо, найпоширенішою бізнес–моделлю буде інтеграція традиційної та FinTech– орієнтованої бізнес–моделей.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Tverezovska_fintech_technologies.pdf 1.61 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.