Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98421
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Енергетичне обстеження будівлі Сумського дошкільного закладу (ясла-садок) №32 «Ластівка» з визначенням базових показників енергоспоживання та можливості впровадження технології альтернативного енергозабезпечення
Authors Шевцов, А.С.
ORCID
Keywords енергетичне обстеження
теплопостачання
тепловтрата
енергозберігаючий захід
енергоефективність
тепловізійне обстеження
Type Masters thesis
Speciality 144 - Теплоенергетика
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98421
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шевцов А. С. Енергетичне обстеження будівлі Сумського дошкільного закладу (ясла-садок) №32 «Ластівка» з визначенням базових показників енергоспоживання та можливості впровадження технології альтернативного енергозабезпечення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 144 – теплоенергетика / наук. кер. С. В. Сапожніков. Суми : Сумський державний університет, 2024. 60 с.
Abstract Пояснювальна записка: містить 60 сторінок, 15 рисунків, 12 таблиць, 3 додатки, 26 літературних джерела. Метою роботи енергетичне обстеження системи тепло − та електропостачання, гарячого та холодного водопостачання і надання рекомендацій по ефективному споживанню енергоресурсів. Відповідно до поставленої мети були вирішені такі завдання: - характеристика об’єкту енергетичного обстеження; - розрахунковий аналіз обстежуваної системи енергопостачання; - розробка можливих енергозбережних заходів. Предметом дослідження є енергетичні процеси в системах енергопостачaння та енергоспоживaння будівлі СДНЗ № 32 «Ластівка». Об'єкт дослідження: будівля СДНЗ № 32 «Ластівка».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ТеСЕТ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shevtcov_mag_rob.pdf 1.78 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.