Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98787
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання штучного інтелекту для персоналізації освітнього досвіду |
Other Titles |
Utilizing artificial intelligence to personalize the educational experience |
Authors |
Шрамко, Е.
Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7855-691X |
Keywords |
штучний інтелект освітній процес індивідуальні потреб учнів |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98787 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Шрамко Е., Гриценко К. Г. Використання штучного інтелекту для персоналізації освітнього досвіду // Цифрові навички: виклики та можливості : збірник тез доповідей учасників наукової онлайн-конференції, м. Суми, 05 червня 2024 р. / за заг. ред. К. Г. Гриценка. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 140-146. |
Abstract |
Сучасна освіта стикається з численними викликами, які вимагають інноваційних підходів до навчання та викладання. Зростаюча кількість учнів, різноманітність їхніх потреб й очікувань, а також швидкий розвиток технологій створюють нові вимоги до освітніх систем. У цьому контексті штучний інтелект (ШІ) стає надзвичайно важливим інструментом, який може суттєво підвищити ефективність освітнього процесу, зробити його більш персоналізованим та адаптивним до індивідуальних потреб учнів.Використання ШІ в освіті відкриває нові горизонти для персоналізації навчального досвіду. Завдяки ШІ можна створювати індивідуальні навчальні траєкторії, які відповідають потребам і здібностям кожного учня, що робить
навчання більш ефективним і привабливим. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shramko_educational_process.pdf | 3.33 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.