Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98811
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" |
Authors |
Tarasova, Tetiana Borysivna
![]() Tarasiuk, Daiana Ihorivna Sakhno, Paraskoviia Ivanivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0353-7199 http://orcid.org/0000-0003-4010-689 |
Keywords |
спілкування у психології комунікативний аспект спілкування вербальні засоби спілкування невербальні засоби спілкування інтерактивний аспект спілкування перцептивний аспект спілкування психологічний вплив у спілкуванні спілкування особистості в групі ускладнене спілкування ефективне спілкування конфлікти у спілкуванні самосвідомість особистості |
Type | Working Paper |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98811 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International |
Citation | Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" / уклад. : Т. Б. Тарасова, Д. І. Тарасюк, П. І. Сахно. Суми : Сумський державний університет, 2025. 88 с. |
Abstract |
Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців передбачають насамперед підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їх активності неможливі здобуття повноцінних знань, набуття вмінь і навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів, починаючи з першого курсу. Проте досвід засвідчує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі Інтернет, використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків. Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Психологія спілкування» присвячені методичні вказівки. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм навчальної роботи допоможуть студентам у подоланні труднощів. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
m6108.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.