Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98811
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування"
Authors Tarasova, Tetiana Borysivna  
Tarasiuk, Daiana Ihorivna
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0353-7199
http://orcid.org/0000-0003-4010-689
Keywords спілкування у психології
комунікативний аспект спілкування
вербальні засоби спілкування
невербальні засоби спілкування
інтерактивний аспект спілкування
перцептивний аспект спілкування
психологічний вплив у спілкуванні
спілкування особистості в групі
ускладнене спілкування
ефективне спілкування
конфлікти у спілкуванні
самосвідомість особистості
Type Working Paper
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98811
Publisher Сумський державний університет
License Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International
Citation Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" / уклад. : Т. Б. Тарасова, Д. І. Тарасюк, П. І. Сахно. Суми : Сумський державний університет, 2025. 88 с.
Abstract Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців передбачають насамперед підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їх активності неможливі здобуття повноцінних знань, набуття вмінь і навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів, починаючи з першого курсу. Проте досвід засвідчує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі Інтернет, використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків. Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Психологія спілкування» присвячені методичні вказівки. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм навчальної роботи допоможуть студентам у подоланні труднощів.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
m6108.pdf 1.44 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.