Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98891
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Psychological triggers in neuromarketing: Targeted influence on consumer choice
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords ринкове середовище
market environment
рекламні матеріали
advertising materials
купівельні рішення
purchase decisions
нейромаркетинг
neuromarketing
біометричні дані
biometric data
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98891
Publisher Талком
License Copyright not evaluated
Citation Letunovska N. Psychological triggers in neuromarketing: Targeted influence on consumer choice // Цілісний підхід у психології та соціальній роботі: теорія та практика : збірник наукових праць VII Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю), м. Кропивницький, 27 лютого 2025 р. / за заг. ред. Л. В. Клочек, Л. Я. Галушко. Кропивницький : Талком. С. 129-131.
Abstract У тезах розглядається сучасний стан і тенденції розвитку ринку нейромаркетингових технологій. Акцент зроблено на зростанні інтересу до використання біометричних даних, зокрема технології відстеження погляду та штучного інтелекту. Окреслено географічні особливості розвитку ринку та участь провідних компаній у впровадженні інновацій у сфері маркетингу.
The theses explore current trends and developments in the neuromarketing technology market. Special attention is given to the growing use of biometric data, including eye-tracking and artificial intelligence. The text outlines regional market dynamics and highlights the involvement of leading companies in promoting innovation in marketing.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_triggers.pdf 72.41 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.