Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98891
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Psychological triggers in neuromarketing: Targeted influence on consumer choice |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
ринкове середовище market environment рекламні матеріали advertising materials купівельні рішення purchase decisions нейромаркетинг neuromarketing біометричні дані biometric data |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98891 |
Publisher | Талком |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Letunovska N. Psychological triggers in neuromarketing: Targeted influence on consumer choice // Цілісний підхід у психології та соціальній роботі: теорія та практика : збірник наукових праць VII Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю), м. Кропивницький, 27 лютого 2025 р. / за заг. ред. Л. В. Клочек, Л. Я. Галушко. Кропивницький : Талком. С. 129-131. |
Abstract |
У тезах розглядається сучасний стан і тенденції розвитку ринку нейромаркетингових технологій. Акцент зроблено на зростанні інтересу до використання біометричних даних, зокрема технології відстеження погляду та штучного інтелекту. Окреслено географічні особливості розвитку ринку та участь провідних компаній у впровадженні інновацій у сфері маркетингу. The theses explore current trends and developments in the neuromarketing technology market. Special attention is given to the growing use of biometric data, including eye-tracking and artificial intelligence. The text outlines regional market dynamics and highlights the involvement of leading companies in promoting innovation in marketing. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_triggers.pdf | 72.41 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.