Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98957
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання відеоматеріалів під час проведення лабораторних занять у дистанційному форматі |
Authors |
Гапон, В.Е.
Хану, М.Р. |
ORCID | |
Keywords |
дистанційне навчання синхронне навчання асинхронне навчання distance learning synchronous learning asynchronous learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98957 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Гапон В. Е., Хану М. Р. Використання відеоматеріалів під час проведення лабораторних занять у дистанційному форматі // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали X Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 24 квітня 2025 р. / редкол. : Р. В. Закусило, Ю. М. Мануйлович, С. В. Тимофіїв та ін. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 261-265. |
Abstract |
З початком пандемії в 2019 році, потім повномасштабного
вторгнення 2022 року, освітній процес трансформувався,
пристосовуючись до реалій сьогодення. На ряду з традиційною
формою навчання, дистанційна зайняла особливе місце в освітньому
процесі всіх закладів освіти і внесла суттєві корективи в його
організацію.
За наказом Міністерства освіти і науки України було розроблено
Типове положення про організацію освітнього процесу в закладах
фахової передвищої освіти, відповідно до якого, дистанційна форма
здобуття фахової передвищої освіти – це індивідуалізована форма
здобуття освіти, яка реалізується в основному за опосередкованої
взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу в
спеціалізованому освітньому середовищі, що функціонує на базі
сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних
технологій [3]. Загалом, у дистанційному навчанні розрізняють такі два
режими: синхронний та асинхронний. Синхронний режим навчання –
це взаємодія учасників освітнього процесу в поточний період часу.
Означений режим сприяє створенню миттєвого зворотного зв'язку та
середовища для спільного навчання. Асинхронний режим навчання –
навпаки пропонує безпрецедентну гнучкість і можливість навчатися в
індивідуальному темпі, пристосовуючись до різних стилів і графіків
навчання. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hapon_distance_learning.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.