Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98957
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання відеоматеріалів під час проведення лабораторних занять у дистанційному форматі
Authors Гапон, В.Е.
Хану, М.Р.
ORCID
Keywords дистанційне навчання
синхронне навчання
асинхронне навчання
distance learning
synchronous learning
asynchronous learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98957
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Гапон В. Е., Хану М. Р. Використання відеоматеріалів під час проведення лабораторних занять у дистанційному форматі // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали X Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 24 квітня 2025 р. / редкол. : Р. В. Закусило, Ю. М. Мануйлович, С. В. Тимофіїв та ін. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 261-265.
Abstract З початком пандемії в 2019 році, потім повномасштабного вторгнення 2022 року, освітній процес трансформувався, пристосовуючись до реалій сьогодення. На ряду з традиційною формою навчання, дистанційна зайняла особливе місце в освітньому процесі всіх закладів освіти і внесла суттєві корективи в його організацію. За наказом Міністерства освіти і науки України було розроблено Типове положення про організацію освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти, відповідно до якого, дистанційна форма здобуття фахової передвищої освіти – це індивідуалізована форма здобуття освіти, яка реалізується в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу в спеціалізованому освітньому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій [3]. Загалом, у дистанційному навчанні розрізняють такі два режими: синхронний та асинхронний. Синхронний режим навчання – це взаємодія учасників освітнього процесу в поточний період часу. Означений режим сприяє створенню миттєвого зворотного зв'язку та середовища для спільного навчання. Асинхронний режим навчання – навпаки пропонує безпрецедентну гнучкість і можливість навчатися в індивідуальному темпі, пристосовуючись до різних стилів і графіків навчання.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hapon_distance_learning.pdf 1.58 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.