Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99025
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії для покоління Z на продуктовому ринку
Authors Болотна, Т.О.
Khomenko, Liliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords маркетинг
стратегія
покоління Z
цифровізація
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99025
Publisher Полтавський державний аграрний університет
License Copyright not evaluated
Citation Болотна Т. О., Хоменко Л. М. Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії для покоління Z на продуктовому ринку // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез XVII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 14 травня 2025 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. С. 35-38.
Abstract Сучасні тенденції розвитку глобальної економіки характеризуються безперервною цифровою трансформацією, що докорінно змінює бізнес-моделі, ринкові відносини та споживчу поведінку. На споживчу арену виходить нова платоспроможна група населення - покоління Z. Однією з головних особливостей споживчої поведінки цього покоління є використання всіх доступних цифрових ресурсів для порівняння основних характеристик товару, зокрема: ціни, функціоналу, доступності, рейтингів та післяпродажного обслуговування. Цифрова трансформація виступає ключовим фактором, що зумовлює необхідність перегляду та адаптації маркетингових стратегій для ефективної взаємодії з поколінням Z. Глибоке розуміння їхньої унікальної споживчої поведінки, сформованої під впливом цифрового середовища, є основою для розробки дієвих підходів. Успішна маркетингова стратегія для зумерів повинна базуватися на пріоритезації цифрових каналів, створенні автентичного та цікавого контенту відповідних форматів, а також на широкому застосуванні технологій, зокрема ШІ та МН, для забезпечення високого рівня персоналізації. Компанії, які зможуть своєчасно та ефективно адаптувати свої маркетингові практики до нових реалій, отримають суттєві конкурентні переваги у боротьбі за увагу та лояльність цього зростаючого сегменту споживачів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на вивчення специфіки впливу цифрової трансформації на Gen Z у різних галузевих контекстах.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Unknown Country Unknown Country
3

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Bolotna_digital_transformation.pdf 507.89 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.