Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99026
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інновації в упаковці як інструмент залучення споживачів |
Authors |
Костюк, К.Є.
Мальцева, В.Д. |
ORCID | |
Keywords |
упаковка маркетинг інноваці споживачі |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99026 |
Publisher | Полтавський державний аграрний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Костюк К. Є., Мальцева В. Д. Інновації в упаковці як інструмент залучення споживачів / наук. кер. Л. М. Хоменко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез XVII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 14 травня 2025 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. С. 85-88. |
Abstract |
На сучасному продуктовому ринку упаковка давно перестала бути виключно засобом зберігання товару. Вона стала повноцінним елементом маркетингової стратегії бренду. Через перенасичення різними торговими марками на полицях супермаркетів саме упаковка часто переконує купити, формує емоційне враження про продукт і може стати вирішальним фактором при виборі покупця. У роботі розглянуто найпоширеніші види інновацій щодо упаковки на продуктовому ринку. Сьогодні активно розвиваються різноманітні інноваційні підходи, пов'язані з пакуванням, зокрема екологічна упаковка, інтерактивна упаковка, функціональна упаковка. При цьому ефективна упаковка повинна виділятися на полиці, має передавати впізнаваність бренду, створювати "ефект подарунка". Отже, інноваційна упаковка – це не просто тренд, а потужний маркетинговий інструмент, що впливає на поведінку споживача при купівлі. Упаковка має потенціал збільшити продажі, підвищити лояльність до бренду та створити емоційний зв’язок зі споживачем. У майбутньому її важливість тільки зростатиме, особливо у зв’язку з розвитком цифрових технологій. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

3
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kostiuk_consumer_engagement.pdf | 546.13 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.