Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99114
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості
Authors Романовська, Ю.В.
ORCID
Keywords суб'єктивне благополуччя
рання дорослість
задоволення життям
психологічні детермінанти
емоційна регуляція
когнітивно-поведінкові практики
екзистенційні практики
subjective well-being
early adulthood
psychological determinants
life satisfaction
emotional regulation
cognitive-behavioral practices
existential practices
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99114
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Романовська Ю. В. Психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2025. 115 c.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченні психологічних детермінант суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості та визначенні шляхів їх оптимізації через розробку теоретичної моделі і психологічних інтервенцій. У межах теоретичного обґрунтування кваліфікаційної роботи було проаналізовано теоретичні засади вивчення суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості, а саме концептуальні підходи до визначення суб’єктивного благополуччя, його історичний та сучасний аспекти, висвітлено психологічну структуру суб’єктивного благополуччя, а також роль вікових та особистісних факторів у формуванні суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості. На підставі результатів емпіричного дослідження, проведеного в рамках кваліфікаційної роботи, було з’ясовано, що суб'єктивне благополуччя осіб ранньої дорослості характеризується значною варіативністю, з переважанням середнього рівня задоволення життям та емоційною нестабільністю. Виявлено, що високий рівень задоволення життям тісно корелює з переважанням позитивних емоцій, ефективним управлінням емоціями, емоційною обізнаністю та самомотивацією. Водночас, негативні емоції обернено пропорційні рівню задоволення життям, що вказує на їх значний вплив на загальне благополуччя.
The qualification work is devoted to the study of psychological determinants of subjective well-being of individuals in early adulthood and to identifying ways of their optimization through the development of a theoretical model and psychological interventions. Within the framework of the theoretical substantiation of the qualification work, the theoretical principles of studying the subjective well-being of individuals in early adulthood were analyzed, namely, conceptual approaches to defining subjective well-being, its historical and modern aspects, the psychological structure of subjective well-being was highlighted, as well as the role of age and personality factors in the formation of subjective well-being of individuals in early adulthood. Based on the results of the empirical study conducted within the framework of the qualification work, it was found that the subjective well-being of individuals in early adulthood is characterized by significant variability, with a predominance of an average level of life satisfaction and emotional instability. It was found that a high level of life satisfaction is closely correlated with the predominance of positive emotions, effective emotion management, emotional awareness and self-motivation. At the same time, negative emotions are inversely proportional to the level of life satisfaction, which indicates their significant impact on overall well-being.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Romanovska_bak_rob.pdf 908.95 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.