Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99163
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування ефективних маркетингових стратегій для залучення Покоління Z до онлайн-освітніх продуктів
Authors Болотна, Т.О.
ORCID
Keywords edtech
edtech
покоління z
generation z
онлайн-освіта
online education
маркетингова стратегія
marketing strategy
персоналізація
personalization
інфлюенс-маркетинг
influencer marketing
цифрова поведінка
digital behavior
sigma software university
sigma software university
Type Bachelous Paper
Speciality 075 - Маркетинг
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99163
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Болотна Т. О. Формування ефективних маркетингових стратегій для залучення Покоління Z до онлайн-освітніх продуктів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Хоменко Л.М.. Суми : Сумський державний університет, 2025. 63 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 62 сторінки тексту, вступу, трьох розділів, висновків, 7 таблиць, 25 рисунків і списку з 39 використаних джерел. Актуальність теми роботи зумовлена стрімким розвитком ринку онлайн-освіти в умовах цифрової трансформації та зростаючою потребою у науковому обґрунтуванні ефективних маркетингових стратегій, орієнтованих на покоління Z – найбільш активну частину споживачів цифрового контенту. У ситуації високої конкуренції в галузі EdTech, освітнім платформам необхідно адаптувати свої комунікаційні підходи до очікувань молодої аудиторії, що вимагає ґрунтовного аналізу поведінкових характеристик, цифрових звичок та мотиваційних чинників. Метою кваліфікаційної роботи є формування маркетингової стратегії залучення представників покоління Z до освітніх онлайн-продуктів на прикладі Sigma Software University з урахуванням особливостей їхньої цифрової поведінки та споживчих очікувань. Завдання роботи: систематизувати сучасні теоретичні підходи щодо залучення аудиторії у сфері онлайн-освіти та визначити ключові характеристики покоління Z, їхні цифрові звички, мотиваційні чинники та освітні очікування; провести SWOT-аналіз компанії Sigma Software University та оцінити її маркетингову систему за моделлю 7P; провести дослідження представників покоління Z щодо вибору онлайн-курсів та виокремити чинники, що визначають вибір онлайн-курсів серед молоді; сформулювати практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії Sigma Software University для підвищення рівня залучення цільової аудиторії. Об’єктом дослідження є Sigma Software University (ТОВ «Сігма Софтвеа»). Методи дослідження: аналіз і синтез, дедукція, SWOT-аналіз, модель 7P, кількісне онлайн-опитування, елементи статистичного аналізу, порівняльний та графічний методи. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування запропонованих рекомендацій для удосконалення маркетингових стратегій Sigma Software University з метою підвищення залучення цільової аудиторії. Результати дослідження можуть бути адаптовані іншими українськими EdTech-платформами. У першому розділі висвітлено теоретичні основи цифрової поведінки покоління Z, визначено специфіку їхнього сприйняття освітніх продуктів та розглянуто сучасні маркетингові інструменти, які використовуються у сфері онлайн-освіти. У другому розділі здійснено комплексний аналіз маркетингової діяльності Sigma Software University за моделлю 7P, проведено SWOT-аналіз платформи, окреслено сильні та слабкі сторони комунікаційної стратегії. У третьому розділі представлено результати онлайн-опитування молоді віком 18-25 років, проаналізовано ключові мотиваційні чинники, канали комунікації та бар’єри у виборі онлайн-курсів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії Sigma Software University: активізація присутності у TikTok, співпраця з мікроінфлюенсерами, розвиток персоналізованих сервісів та впровадження лід-магнітів.
The qualification thesis consists of 62 pages of text, an introduction, three chapters, a conclusion, 7 tables, 25 figures, and a list of 39 references. The relevance of the topic is explained by the rapid growth of the online education market during the ongoing digital transformation, as well as the increasing need for scientifically grounded and effective marketing strategies aimed at Generation Z – the most active group of digital content consumers. In the competitive environment of the EdTech industry, educational platforms need to adjust their communication strategies to meet the expectations of younger audiences. This requires a deep understanding of their behavioral patterns, digital habits, and motivational drivers. The aim of the thesis is to develop a marketing strategy to engage Generation Z in online educational products, using Sigma Software University as a case study and taking into account the digital behavior and expectations of this target group. The objectives of the thesis are as follows: to organize and summarize theoretical approaches to promoting online educational products and identify the key characteristics of Generation Z, their digital habits, motivational factors, and educational expectations; to conduct a SWOT analysis of Sigma Software University and analyze its marketing system using the 7P model; to conduct a research of Generation Z representatives regarding their choice of online courses and identify the factors determining their selection of online courses among young people; and to propose practical recommendations for improving the platform’s marketing strategy. The object of the research is Sigma Software University (Sigma Software LLC). The research methods include analysis and synthesis, deduction, SWOT analysis, the 7P marketing model, quantitative online surveying, and elements of statistical analysis, сomparative and graphical methods. The practical value of the study lies in the opportunity to apply the proposed recommendations to enhance the marketing strategies of Sigma Software University in order to increase engagement with its target audience. The results of the study can also be adapted by other Ukrainian EdTech platforms. The first chapter covers the theoretical foundations of Generation Z’s digital behavior, outlines how they perceive educational products, and presents current marketing tools used in the online education sector. The second chapter presents a comprehensive analysis of the marketing activities of Sigma Software University using the 7P model, including a SWOT analysis of the platform and the identification of its strengths and weaknesses in terms of communication strategy. The third chapter presents the results of an online survey of young people aged 18–25, analyzing key motivational factors, preferred communication channels, and barriers to choosing online courses. The chapter also offers recommendations for improving Sigma Software University's marketing strategy, such as increasing activity on TikTok, working with micro-influencers, developing personalized services, and implementing lead magnets.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Bolotna_bac_rob.pdf.pdf 2.27 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.