Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99184
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування емоційного бренду закладу вищої освіти в умовах цифрових комунікацій |
Authors |
Руденко, Б.О.
|
ORCID | |
Keywords |
айдентика digital communications гейміфікація emotional brand емоційний бренд gamification заклад вищої освіти higher education institution імерсивні технології identity інтерактивний контент immersive technologies соціальні мережі interactive content цифрові комунікації social media |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99184 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Руденко Б. О. Формування емоційного бренду закладу вищої освіти в умовах цифрових комунікацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2025. 58 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота складається з 57 сторінок основного тексту, включає 3 розділи, 3 таблиці, 26 рисунків, а також список із 47 використаних джерел.
Актуальність теми обумовлена зростаючим значенням емоційного брендингу як стратегічного інструменту позиціонування закладів вищої освіти в умовах цифрової трансформації суспільства. Враховуючи зміну комунікаційної поведінки цільової аудиторії – молоді, активної в соціальних медіа, виникає потреба у науковому обґрунтуванні інструментів емоційного впливу та формування сталого емоційного зв’язку між університетом і його аудиторіями.
Метою роботи є розроблення теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо формування емоційного бренду закладу вищої освіти в цифровому середовищі на прикладі Сумського державного університету.
Завдання дослідження: охарактеризувати поняття, структуру та значення емоційного бренду в сучасному маркетингу; проаналізувати актуальні інструменти емоційного брендингу в освіті; здійснити аналіз цифрової присутності та позиціонування бренду СумДУ; провести конкурентний аналіз емоційного бренду провідних українських ЗВО; надати практичні рекомендації щодо вдосконалення емоційного бренду СумДУ.
Об’єкт дослідження – діяльність СумДУ у сфері цифрових комунікацій. Предмет дослідження – цифрові інструменти формування емоційного бренду закладу вищої освіти. Методи дослідження: аналіз і синтез наукових джерел, статистичний аналіз, контент-аналіз цифрових платформ, анкетне опитування, порівняльний аналіз конкурентного середовища, методи систематизації та узагальнення.
Практична значущість дослідження полягає у запропонуванні рекомендацій щодо підвищення ефективності цифрової комунікації СумДУ, зокрема через удосконалення візуальної айдентики, розвиток контент-стратегії в соціальних мережах, активне використання елементів гейміфікації та технологій віртуальної і доповненої реальності. Одержані результати можуть бути використані в комунікаційній політиці інших українських ЗВО.
У першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи формування емоційного бренду, визначено роль цифрових технологій та інструментів емоційного впливу в освітньому брендингу.
У другому розділі проаналізовано практику цифрового позиціонування СумДУ, вивчено його візуальну айдентику, контентну стратегію, соціальні платформи, оцінено емоційний компонент комунікації та рівень залучення аудиторії.
У третьому розділі визначено напрями вдосконалення емоційного бренду СумДУ, розроблено рекомендації щодо покращення візуального оформлення, розширення інструментарію емоційного впливу та активізації взаємодії з аудиторією. Bachelor’s thesis consists of 57 pages, 3 chapters, 3 tables, 26 figures, and the list of 47 references. The relevance of the topic is determined by the increasing importance of emotional branding as a strategic tool for positioning higher education institutions in the context of digital transformation. Considering the shift in communication behavior of the target audience – youth actively engaged in social media – there is a need for scientific substantiation of emotional engagement tools and for building a strong emotional connection between universities and their audiences. The aim of research is to develop theoretical foundations and practical recommendations for the formation of an emotional brand of a higher education institution in the digital environment, using Sumy State University as a case study. Objectives of research are: to define the concept, structure and significance of emotional branding in modern marketing; to analyze current emotional branding tools used in the education sector; to examine the digital presence and brand positioning of Sumy State University; to carry out a competitive analysis of the emotional branding of leading Ukrainian universities; to propose practical recommendations for improving the emotional brand of SumDU. The object of research is the digital communication activity of Sumy State University. The subject of research is the digital tools for the formation of an emotional brand of a higher education institution. Methods of research are literature analysis and synthesis, statistical analysis, content analysis of digital platforms, questionnaire survey, comparative analysis of competitive environment, systematization and generalization. The practical significance of the research is the development of recommendations for enhancing the effectiveness of SumDU’s digital communication, in particular through the improvement of visual identity, development of content strategy in social networks, and the active application of gamification and immersive technologies such as virtual and augmented reality. The research results may be used in the communication strategies of other Ukrainian higher education institutions. The first chapter examines theoretical and methodological foundations of emotional branding and the role of digital technologies and engagement tools in educational branding. The second chapter analyzes the digital positioning practices of Sumy State University, explores its visual identity, content strategy, social media platforms, and evaluates the emotional tone of communication and audience engagement. The third chapter identifies directions for improving the emotional brand of SumDU and provides recommendations for enhancing visual branding, expanding emotional engagement tools, and increasing audience interaction. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rudenko_bak_rob.pdf.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.