Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99204
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання професійних завдань для навчання ІТ-фахівців англійської мови
Authors Шевченко, К.
ORCID
Keywords професійні завдання
ІТ-фахівці
англійська для професійних цілей
professional tasks
IT specialists
English for specific purposes
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99204
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шевченко К. Використання професійних завдань для навчання ІТ-фахівців англійської мови / наук. кер. І. В. Ущаповська // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 58-62.
Abstract У сучасному світі англійська мова стала невід’ємною складовою професійної діяльності ІТ-фахівців. Високий рівень володіння технічною англійською відкриває доступ до світових джерел інформації, можливостей міжнародної комунікації та професійного зростання. Тому навчання англійської мови у контексті професійних завдань є надзвичайно актуальним і ефективним підходом. Професійні завдання – це спеціально розроблені вправи, які максимально наближені до реальних робочих ситуацій ІТ-спеціалістів. Вони імітують конкретні дії, необхідні у повсякденній діяльності, що дозволяє студентам не просто опановувати мову у відриві від професії, а навчатися застосовувати її як інструмент для вирішення професійних завдань (Кравченко, 2023).
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shevchenko_professional_tasks.pdf 661.37 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.