Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99204
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання професійних завдань для навчання ІТ-фахівців англійської мови |
Authors |
Шевченко, К.
|
ORCID | |
Keywords |
професійні завдання ІТ-фахівці англійська для професійних цілей professional tasks IT specialists English for specific purposes |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99204 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шевченко К. Використання професійних завдань для навчання ІТ-фахівців англійської мови / наук. кер. І. В. Ущаповська // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 58-62. |
Abstract |
У сучасному світі англійська мова стала невід’ємною складовою
професійної діяльності ІТ-фахівців. Високий рівень володіння технічною
англійською відкриває доступ до світових джерел інформації, можливостей
міжнародної комунікації та професійного зростання. Тому навчання англійської
мови у контексті професійних завдань є надзвичайно актуальним і ефективним
підходом. Професійні завдання – це спеціально розроблені вправи, які максимально наближені до реальних робочих ситуацій ІТ-спеціалістів. Вони
імітують конкретні дії, необхідні у повсякденній діяльності, що дозволяє
студентам не просто опановувати мову у відриві від професії, а навчатися
застосовувати її як інструмент для вирішення професійних завдань (Кравченко,
2023). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shevchenko_professional_tasks.pdf | 661.37 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.