Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99260
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»
Authors Тітуренко, Я.
ORCID
Keywords дизайн
суспільне мовлення
бренд
design
public broadcasting
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99260
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Тітуренко Я. Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення» / наук. кер. О. С. Філатова // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 123-126.
Abstract У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Titurenko_design.pdf 772.34 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.