Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99303
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка плану просування інтернет-магазину у сфері одягу
Authors Кутнікова, Д.М.
ORCID
Keywords інтернет-магазин
online shop
одяг
clothes
бізнес-план
business plan
просування
promotion
онлайн-маркетинг
online marketing
конкурентне середовище
competitive environment
Type Bachelous Paper
Speciality 076 - Підприємство, торгівля та біржова діяльність
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99303
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кутнікова Д. М. Розробка плану просування інтернет-магазину у сфері одягу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. О. Захаркін. Суми : Сумський державний університет, 2025. 68 с.
Abstract Актуальність теми роботи В умовах сучасного розвитку економіки, підприємства стикаються з постійною необхідністю підвищення ефективності виробничих процесів та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. Одним із ключових аспектів цього процесу є інтернет-магазин одягу, що дозволяє зменшити витрати, підвищити якість послуг та забезпечити стабільне зростання. Об’єкт дослідження – процес інвестиційної діяльності підприємства, спрямований на відкриття інтернет-магазину одягу. Предмет дослідження методи та інструменти обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу. Метою даної роботи є аналіз та обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності виробничих процесів. Методи дослідження: статистичний аналіз для оцінки показників ефективності інвестиційних планів, економіко-математичні методи для розрахунку інвестиційних витрат та чистих грошових потоків, метод порівняння для визначення переваг та недоліків різних видів інтернет торгівлі. У першому розділі розглянуто теоретичні основи бізнес-планування. Другий присвячено аналізу конкурентного середовища та специфіки бізнес-планування в інтернет-галузі. У третьому розділі обґрунтовано бізнес-план створення інтернет-магазину одягу з описом ключових етапів його реалізації.
Relevance of the topic In the conditions of modern economic development, enterprises are faced with a constant need to increase the efficiency of production processes and ensure competitiveness in the market. One of the key aspects of this process is an online clothing store, which allows you to reduce costs, improve the quality of services and ensure stable growth. The object of the study is the process of investment activity of the enterprise, aimed at opening an online clothing store. The subject of the study is methods and tools for substantiating the feasibility of a business plan for opening an online clothing store. The purpose of this work is to analyze and substantiate the feasibility of a business plan for opening an online clothing store at the enterprise, as well as develop recommendations for improving the efficiency of production processes. Research methods: statistical analysis to assess the effectiveness of investment plans, economic and mathematical methods for calculating investment costs and net cash flows, a comparison method to determine the advantages and disadvantages of various types of online trade. The first section considers the theoretical foundations of business planning. The second is devoted to the analysis of the competitive environment and the specifics of business planning in the Internet industry. The third section substantiates a business plan for creating an online clothing store with a description of the key stages of its implementation.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kutnikova_bak_rob.pdf 678.04 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.