Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99334
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Бізнес-презентація як форма комунікації у діловому дискурсі |
Authors |
Шишко, А.
Пономаренко, О. |
ORCID | |
Keywords |
бізнес-презентація діловий дискурс міжкультурна комунікація business presentation business discourse intercultural communication |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99334 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шишко А., Пономаренко О. Бізнес-презентація як форма комунікації у діловому дискурсі // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 167-170. |
Abstract |
На сучасному етапі розвитку міжкультурної ділової комунікації та
методики викладання іноземних мов з’явився термін «бізнес-презентація», що
визначається як жанр ділового дискурсу (Бєлова, 2025). Бізнес-презентація – це
спеціально організоване спілкування з аудиторією, мета якого – переконати або
спонукати її до певних дій. Вона здійснюється через три канали: вербальний (що
говориться), вокальний (як це вимовляється), невербальний (жести, міміка,
рухи). Характерні риси ділових презентацій: продуманий зміст,
цілеспрямованість, інформаційна насиченість та прагнення переконати слухача. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shyshko_business_presentation.pdf | 659.05 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.