Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99370
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Глобальні маркетплейси як ефективний інструмент електронної комерції
Authors Єрмоленко, А.О.
ORCID
Keywords електронна комерція
electronic commerce
маркетплейс
marketplace
бізнес-процес
business process
онлайн-платформа
online platform
торгівля
trade
Type Bachelous Paper
Speciality 292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99370
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Єрмоленко А. О. Глобальні маркетплейси як ефективний інструмент електронної комерції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. І. Є. Ярова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 58 с.
Abstract Метою кваліфікаційної роботи є вивчення стратегій управління маркетплейсами, основних принципів управління маркетплейсами, основних концепцій оптимізації лістингів на маркетплейсах, а також розробка стратегій використання оптимізаційного програмного забезпечення для полегшення управління продажами на маркетплейсах, і життєво важливих практичних принципів для створення стратегій продажів. Мета роботи реалізується шляхом виконання основних завдань: 1.Виявити ключових світових гравців електронної комерції та визначити їхню концепцію в умовах стрімкої діджиталізації; 2.Визначити ключові правила управління маркетплейсами; 3.Провести бенчмаркінговий аналіз ключових гравців електронної комерції; 4.Розглянути ключові перспективи розвитку українських маркетплейсів електронної комерції за допомогою SWOT-аналізу; 5.Оцінити оптимальні стратегії використання оптимізаційного програмного забезпечення в управлінні ключовими гравцями світового ринку електронної комерції Etsy, eBay та Amazon, а аткож алгоритм виходу на міжнародний маркетплейс.
The purpose of the qualification work is to study the strategies of managing marketplaces, the basic principles of managing marketplaces, the basic concepts of optimizing listings on marketplaces, as well as develop strategies for using optimization software to facilitate sales management on marketplaces, and vital practical principles for creating sales strategies. The purpose of the work is realized by performing the main tasks: 1. Identify key global e-commerce players and determine their concept in the context of rapid digitalization; 2. Identify key rules of managing marketplaces; 3. Conduct a benchmarking analysis of key e-commerce players; 4. Consider key prospects for the development of Ukrainian e-commerce marketplaces using SWOT analysis; 5. Evaluate the optimal strategies for using optimization software in managing key players in the global e-commerce market, Etsy, eBay, and Amazon, as well as the algorithm for entering the international marketplace.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Yermolenko_bac_rob.pdf 1.36 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.