Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99375
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг інновацій в міжнародному бізнесі |
Authors |
Медуниця, Т.О.
|
ORCID | |
Keywords |
Нова пошта Nova poshta маркетинг marketing інноваціїї innovations інновації для компанії innovations for the company дослідження інновацій компанії research of company innovations маркетинг інновацій marketing of innovations |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 292 - Міжнародні економічні відноси |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99375 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Медуниця Т. О. Маркетинг інновацій в міжнародному бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. С. В.Тарасенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 55 с. |
Abstract |
Мета дослідження полягає у дослідженні теоретичних та практичних аспектів маркетингу інновацій у міжнародному бізнесі та розроблення рекомендацій щодо його удосконалення на прикладі ТОВ «Нова Пошта».
Об’єктом дослідження є процеси просування інноваційних рішень у сфері логістичних послуг ТОВ «Нова Пошта».
Предметом дослідження є система маркетингових заходів, що забезпечує комерціалізацію інновацій у міжнародному бізнесі.
Основні висновки дослідження:
1. Маркетинг інновацій виконує ключову роль у формуванні попиту, позиціонуванні нових продуктів та забезпеченні економічного зростання підприємства.
2. Особливістю інноваційного маркетингу є підвищений рівень невизначеності, ризиків і потреба у швидкій адаптації до змінних умов.
3. Процеси виведення інновацій на закордонні ринки супроводжуються бар’єрами культурного, правового, логістичного та фінансового характеру. The purpose of the study is to study the theoretical and practical aspects of marketing innovations in international business and develop recommendations for its improvement using the example of Nova Poshta LLC. The object of the study is the processes of promoting innovative solutions in the field of logistics services of Nova Poshta LLC. The subject of the study is a system of marketing activities that ensures the commercialization of innovations in international business. The main conclusions of the study: 1. Innovation marketing plays a key role in shaping demand, positioning new products and ensuring economic growth of the enterprise. 2. A feature of innovation marketing is an increased level of uncertainty, risks and the need for rapid adaptation to changing conditions. 3. The processes of introducing innovations to foreign markets are accompanied by barriers of a cultural, legal, logistical and financial nature. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Medunytsya_bac_rob.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.