Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99385
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління організаційною культурою на підприємствах, що здійснюють міжнародну економічну діяльність
Authors Зоренко, А.В.
ORCID
Keywords організаційна культура
organizational culture
міжнародні компанії
international companies
цінності
values
місія
mission
внутрішні фактори
internal factors
зовнішні фактори
external factors
технологічні компанії
technology companies
ефективність
efficiency
Type Bachelous Paper
Speciality 292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99385
Publisher Смський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зоренко А. В. Управління організаційною культурою на підприємствах, що здійснюють міжнародну економічну діяльність : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. Ф. О.Журавка. Суми : Сумський державний університет, 2025. 38 с.
Abstract У сучасному світі, де зміни відбуваються швидко і непередбачувано, міжнародні компанії повинні бути готові до різних викликів. Політичні, економічні та технологічні зміни створюють нові умови для конкуренції на глобальному ринку. Компанії, які мають чітко визначені цінності, сильну місію та мотивованих співробітників, здатні краще адаптуватися до кризових ситуацій і швидше відновлюватися після них. Внутрішні фактори, такі як організаційна культура, стають ключовими для успішного розвитку та зростання. Менеджмент визнає важливість розвитку організаційної культури як одного з пріоритетних напрямків, що забезпечує стійкість та конкурентоспроможність компанії. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у дослідженні теоретичних засад та надання практичних рекомендацій щодо управління організаційною культурою на підприємствах, що здійснюють міжнародну економічну діяльність
In today's world, where changes occur rapidly and unpredictably, international companies must be prepared for various challenges. Political, economic and technological changes create new conditions for competition in the global market. Companies that have clearly defined values, a strong mission and motivated employees are able to better adapt to crisis situations and recover faster from them. Internal factors, such as organizational culture, are becoming key to successful development and growth. Management recognizes the importance of developing organizational culture as one of the priority areas that ensures the sustainability and competitiveness of the company. The purpose of the qualification bachelor's thesis is to study theoretical foundations and provide practical recommendations for managing organizational culture in enterprises engaged in international economic activity
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Zorenko_bac_rob.pdf 954.17 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.