Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99386
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія міжнародного бізнесу та стадії їх формування
Authors Комарова, Н.О.
ORCID
Keywords міжнародний бізнес
international business
стратегія
strategy
компанія
company
нова пошта
nova poshta
конкурентоспроможність
competitiveness
ринок
market
глобалізація
globalization
Type Bachelous Paper
Speciality 292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99386
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Комарова Н. О. Стратегія міжнародного бізнесу та стадії їх формування : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. В. О.Щербаченко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 42 с.
Abstract Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у визначенні особливостей формування міжнародної бізнес-стратегії та її основних етапів на прикладі логістичної компанії ТОВ «Нова Пошта». Об’єкт дослідження - процес формування міжнародної стратегії в сучасному бізнес-середовищі. Предмет дослідження - стратегія міжнародного розвитку підприємства на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості використання запропонованих автором рекомендацій у процесі стратегічного планування виходу українських підприємств на зовнішні ринки. Вони можуть бути застосовані менеджментом компанії ТОВ «Нова Пошта» та аналогічними підприємствами логістичної галузі.
The purpose of the qualification bachelor's thesis is to determine the features of the formation of an international business strategy and its main stages using the example of the logistics company Nova Poshta LLC. The object of the study is the process of forming an international strategy in the modern business environment. The subject of the study is the strategy of international development of the enterprise using the example of Nova Poshta LLC. The practical significance of the results obtained lies in the possibility of using the recommendations proposed by the author in the process of strategic planning of the entry of Ukrainian enterprises into foreign markets. They can be applied by the management of Nova Poshta LLC and similar enterprises in the logistics industry.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Komarova_bac_rob.pdf 1.3 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.