Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99387
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив глобальних маркетингових трендів на стратегії українського бізнесу на міжнародному ринку
Authors Комарова, Д.О.
ORCID
Keywords глобальні маркетингові тренди
global marketing trends
стратегія
strategy
міжнародний маркетинг
international marketing
цифровізація
digitalization
український бізнес
ukrainian business
Rozetka
омніканальність
omnichanality
персоналізація
personalization
Type Bachelous Paper
Speciality 292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99387
Publisher
License Copyright not evaluated
Citation Комарова Д. О. Вплив глобальних маркетингових трендів на стратегії українського бізнесу на міжнародному ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. Ф. О.Журавка. Суми : Сумський державний університет, 2025. 35 с.
Abstract У добу глобалізації та цифрової трансформації маркетинг зазнає суттєвих змін. Глобальні маркетингові тренди визначають нові правила комунікації зі споживачами, трансформують бізнес-моделі та змінюють конкурентні переваги компаній. Сучасні українські підприємства, що прагнуть інтегруватися у міжнародний ринок, мають орієнтуватися на ці тенденції для розробки ефективних стратегій. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у дослідженні теоретичних основ і практичних аспектів впливу глобальних маркетингових трендів на стратегії українського бізнесу в міжнародному середовищі.
In the era of globalization and digital transformation, marketing is undergoing significant changes. Global marketing trends define new rules for communicating with consumers, transform business models, and change the competitive advantages of companies. Modern Ukrainian enterprises that seek to integrate into the international market must focus on these trends to develop effective strategies. The purpose of the qualification bachelor's thesis is to study the theoretical foundations and practical aspects of the impact of global marketing trends on the strategies of Ukrainian businesses in the international environment.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Komarova_bac_rob.pdf 1.2 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.