Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99482
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання |
Authors |
Зоренко, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
конкурентна стратегія конкуренція в малому бізнесі розвиток малого бізнесу конкурентне середовище. competitive strategy competition in small business small business development competitive environment |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99482 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Зоренко Ю. В. Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. С. Кужур. Суми : Сумський державний університет, 2025. 52 с. |
Abstract |
Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління
підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі
магазину в сільській місцевості).
Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне
розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з
урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного
середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості).
Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у
кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам.
Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних
стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та
ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору
стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності
впровадження стратегії.
Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу
реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було
розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані
рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у
сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення
управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zorenko_bac_rob.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.