Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99482
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання
Authors Зоренко, Ю.В.
ORCID
Keywords конкурентна стратегія
конкуренція в малому бізнесі
розвиток малого бізнесу
конкурентне середовище.
competitive strategy
competition in small business
small business development
competitive environment
Type Bachelous Paper
Speciality 073 - Менеджмент
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99482
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зоренко Ю. В. Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. С. Кужур. Суми : Сумський державний університет, 2025. 52 с.
Abstract Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі магазину в сільській місцевості). Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості). Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам. Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності впровадження стратегії. Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Zorenko_bac_rob.pdf 1.06 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.