Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99820
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення конкурентної стратегії для підприємства
Authors Горбун, К.М.
ORCID
Keywords ефективність
конкурентна стратегія
конкурентоспроможність
позиціонування
розвиток
салон краси
сегментація
efficiency
competitive strategy
competitiveness
positioning
development
beauty salon
segmentation
Type Bachelous Paper
Speciality 073 - Менеджмент
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99820
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Горбун К. М. Розроблення конкурентної стратегії для підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим Суми : Сумський державний університет, 2025. 57 с.
Abstract Актуальність теми зумовлена необхідністю адаптації бізнесів у сфері краси до змінюваного конкурентного середовища та зростаючої конкуренції на ринку послуг. Розробка стратегії, що забезпечить стійкі конкурентні переваги та ефективне управління ресурсами, є ключовим фактором успіху. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності салону краси «Pod fenom» з використанням стратегічних інструментів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз та метод оцінки конкурентних сил Портера, дозволив оцінити поточний рівень конкурентоспроможності та визначити основні напрямки для вдосконалення стратегії розвитку. В роботі запропоновано практичні рекомендації щодо вибору конкурентної стратегії для салону. Розроблена стратегічна модель орієнтована на посилення конкурентних позицій салону, підвищення лояльності клієнтів, оптимізацію управлінських рішень та забезпечення стабільності підприємства в умовах ринкових змін.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Horbun_bac_rob.pdf 1.48 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.