Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99821
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Strategic management of marketing activities at the enterprise
Authors Bokatova, Yе.Р.
ORCID
Keywords брендинг
бізнес-модель
конкурентне позиціонування
освітній маркетинг
сегментація ринку
маркетинг та канали збуту
маркетингова стратегія
продуктова стратегія
стратегічний маркетинг
лояльність студентів
branding
business model
competitive positioning
educational marketing
market segmentation
marketing and sales channels
marketing strategy
product strategy
strategic marketing
student loyality
Type Bachelous Paper
Speciality 073 - Менеджмент
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99821
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Bokatova Yе. Р. Strategic management of marketing activities at the enterprise : bachelor's qualification work : specialty 073 – management / supervisor V. Sulym. Sumy : Sumy State University, 2025. 54 p.
Abstract У роботі проаналізовано ефективність стратегічної реклами на прикладі RacconSchool. Ця робота має на меті об’єднати теоретичні висновки зі стратегічної реклами з практичними прикладами, отриманими з рекламної діяльності Raccoon School, демонструючи, як високоякісні рекламні стратегії виходять за межі реклами, щоб зосередитися на оцінці потреб клієнтів, стратегічному плануванні та гнучкості, щоб адаптуватися до мінливих обставин. За допомогою цього аналізу цілі пошуку підкреслюють важливість стратегічної реклами для формування успіху компанії та її здатності процвітати в ринковому середовищі, яке постійно змінюється. Основні результати роботи містять рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії школи, оптимізації розподілу ресурсів та покращення залучення та утримання студентів за допомогою більш цілеспрямованих маркетингових зусиль. Крім того, у дослідженні пропонується вдосконалити стратегії брендингу та комунікації для підвищення загальної ефективності відділу маркетингу в RacconSchool.
The research in this thesis examines the realistic utility of strategic advertising in a real-world context, using Raccoon School as a case study. This thesis seeks to integrate theoretical insights from strategic advertising with practical examples derived from Raccoon School’s advertising activities, demonstrating how high quality advertising strategies go beyond advertising to focal point on appreciation customer needs, strategic planning, and the flexibility to adapt to changing circumstances. Through this analysis, the lookup goals to highlight the significance of strategic advertising in shaping a company’s success and its ability to thrive in an ever-changing market environment. The main outcomes of the thesis include recommendations for refining the school’s marketing strategy, optimizing resource allocation, and improving student acquisition and retention through more targeted marketing efforts. Additionally, the research proposes improvements in branding and communication strategies to enhance the overall effectiveness of the marketing department at "RacconSchool".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Bokatova_bac_rob.pdf 424.5 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.