Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99848
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сумський державний університет: створення рекламної концепції для абітурієнтів
Other Titles Sumy State University: creating an advertising concept for applicants
Authors Божко, Д.В.
ORCID
Keywords рекламна кампанія
бренд-комунікація
дистанційне навчання
покоління Z
медіастратегія
онлайн-освіта
СумДУ
advertising campaign
brand communication
distance learning
Generation Z
media strategy
online education
SumDU
Type Bachelous Paper
Speciality 061 - Журналістика
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99848
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Божко Д. В. Сумський державний університет: створення рекламної концепції для абітурієнтів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 52 с.
Abstract Дослідження виконано у співпраці з Медіа-центром Сумського державного університету та включає реальні приклади мультимедійних матеріалів, які можуть бути використані в комунікаційних кампаніях університету. Представлений проєкт має на меті розробку рекламної кампанії для Сумського державного університету з акцентом на доступність і гнучкість онлайн-освіти для абітурієнтів та студентів в умовах сьогодення. Ідея кампанії об’єднана ключовим меседжем: «СумДУ. Навіть на відстані», який відображає реалії війни, вимушеної міграції, глобальної мобільності та цифрових трансформацій у вищій освіті. У роботі обґрунтовано актуальність створення людиноцентричної, візуально виразної та змістовно цілісної комунікації для освітніх закладів в умовах невизначеності. Описано особливості сучасного покоління Z як основної цільової аудиторії: їхню концентрацію уваги, уподобання щодо контенту та цифрову поведінку. Основними завданнями роботи були: – аналіз ринку вищої освіти та прямих конкурентів; – визначення цільової аудиторії (зокрема її поведінкових і географічних характеристик); – формування креативної стратегії та комунікаційної ідеї; – розробка візуальних і текстових елементів кампанії (відео, білборди, аудіореклама, контент для соцмереж, інтерактивні активності); – пропозиція етапів реалізації та ключових показників ефективності (KPI); – організація інструментів залучення, таких як онлайн-зустріч зі студентами та розіграш ноутбука для підтримки дистанційного навчання. Кампанію створено із застосуванням сучасних мультимедійних інструментів і методів рекламної комунікації. Авторська концепція зосереджена на формуванні емоційного й підтримувального образу університету – як простору, що залишається 6 доступним для студента за будь-яких обставин завдяки цифровій інфраструктурі, зокрема платформі змішаного навчання MIX. Розроблені в межах проєкту матеріали можуть бути використані в реальних промо кампаніях СумДУ та адаптовані для подальшого використання його маркетинговими підрозділами. Кампанія посилює імідж університету як технологічно прогресивного, дружнього до студентів і відкритого до світу, а також зміцнює емоційний зв’язок із майбутніми вступниками.
The list of references includes 16 sources. The work was completed in cooperation with the Media Center of Sumy State University, and includes real examples of multimedia materials that can be used in the university’s communication campaigns. The presented project aims to develop an advertising campaign for Sumy State University, emphasizing the availability and flexibility of online education for applicants and students in modern conditions. The idea of the campaign is united by the key message: "SumDU. Even when far away", which reflects the reality of war, forced migration, global mobility, and digital transformations in higher education. The work substantiates the relevance of developing human-oriented, visually expressive and message-consistent communication for educational institutions in times of uncertainty. It describes the current features of Generation Z as the primary target audience, including their attention span, content preferences, and digital behavior. The main objectives of the work included: – analysis of the higher education market and direct competitors; – definition of the target audience (including its behavioral and geographical characteristics); – formation of a creative strategy and communication idea; – development of visual and textual elements of the campaign (videos, billboards, audio ads, social media content, interactive activities); – proposal of implementation stages and KPIs for evaluation; – organization of engagement tools such as an online student meeting and a laptop giveaway to support distance learning. The campaign was created using modern multimedia tools and methods of advertising communication. The author's concept focuses on building an emotional and supportive image of the university – as a space that remains accessible to a student under any circumstances, thanks to digital infrastructure, in particular the MIX learning platform. The materials developed within the framework of this project can be used in real promotional campaigns of SumDU, and adapted for further use by its marketing 4 departments. The campaign enhances the university's image as technologically advanced, student-friendly, and globally open, and strengthens emotional connection with future students.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Bozhko_bac_rob.pdf 12.7 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.