Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99856
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделі наставництва в процесі професійного самовизначення підлітків
Authors Спиця, А.О.
ORCID
Keywords наставництво
професійне самовизначення
профорієнтація
профорієнтаційний портал
підліткі
шкільне середовище
mentoring
professional self-determination
career guidance
career guidance portal
adolescents
school environment
Type Bachelous Paper
Speciality 231 - Соціальна робота
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99856
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Спиця А. О. Моделі наставництва в процесі професійного самовизначення підлітків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 – соціальна робота / наук. кер. С. М.Король. Суми : Сумський державний університет, 2025. 71 с.
Abstract Актуальність роботи зумовлена необхідністю розроблення збірної моделі наставництва в процесі професійного самовизначення підлітків на основі вивчення зарубіжного, вітчизняного досвідута кращих практик в умовах невизначеності та викликів сьогодення. Метою роботи є вивчення ефективних моделей наставництва підлітків контексті профорієнтаційної роботи, теоретичне обґрунтування та експериментальне доведення впливу їх на професійне самовизначення.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Spytsia_bac_rob.pdf 3.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.